Het creëren van een bibliotheek-component van een schematische component in Altium Designer

L

luizsalomon

Guest
Hello there. Ik heb een schema van het internet, die een microcontroller op het had (het is een TQFP-64 van een PIC24FJGB106, voor het geval je nieuwsgierig bent) en een PCB tekening. Geen bibliotheken kwam met haar. Alleen de *. Sch en de *. Pcb begon ik mijn eigen schema te tekenen en zocht naar de bovengenoemde microcontroller en ik vond het in de Microchip bibliotheek die wordt geleverd met Altium. Het probleem is dat, degene die ik vond op het internet is veel meer "mooier" dan die beschikbaar is in de bibliotheek (precies zoals de datasheet, in een TQFP formaat, met alle pennen bijpassende elke kant). Mijn vraag is: is het mogelijk om het onderdeel te importeren naar mijn persoonlijke bibliotheek, withou de oorspronkelijke lib.? Als ik een CTRL + C, CTRL + V van de ene schema naar het andere, het kopieert normaal. Dus nu heb ik zowel microntroller op mijn schema: het lelijke een van Altium Microchip's bibliotheek en de nette een van het internet. Is er een manier om de eigenschappen van een component naar een andere op een snelle manier? Bedankt, Luiz Salomon

Er kunnen andere manieren, maar Ik zal volgende stappen: 1. Plak uw componenten (wat ooit u wilt toevoegen in de bibliotheek) in een schematische geopend in het project. 2. Doen om "Design" menu en selecteer "make schematische bibliotheek" 3. Het zal een bibliotheek van de componenten in schema en geeft aan dat deze verbonden in het project 4. Open deze bibliotheek en klik op "SCH" aan de rechterzijde / down hoek van Altium venster en selecteer "SCH Library" 5. Het zal de lijst van de component in uw bibliotheek weer te geven, kunt u deze kopiëren elk apparaat dat u wilt en plak deze in uw bibliotheek.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back