L
luizsalomon
Guest
Hello there. Ik heb een schema van het internet, die een microcontroller op het had (het is een TQFP-64 van een PIC24FJGB106, voor het geval je nieuwsgierig bent) en een PCB tekening. Geen bibliotheken kwam met haar. Alleen de *. Sch en de *. Pcb begon ik mijn eigen schema te tekenen en zocht naar de bovengenoemde microcontroller en ik vond het in de Microchip bibliotheek die wordt geleverd met Altium. Het probleem is dat, degene die ik vond op het internet is veel meer "mooier" dan die beschikbaar is in de bibliotheek (precies zoals de datasheet, in een TQFP formaat, met alle pennen bijpassende elke kant). Mijn vraag is: is het mogelijk om het onderdeel te importeren naar mijn persoonlijke bibliotheek, withou de oorspronkelijke lib.? Als ik een CTRL + C, CTRL + V van de ene schema naar het andere, het kopieert normaal. Dus nu heb ik zowel microntroller op mijn schema: het lelijke een van Altium Microchip's bibliotheek en de nette een van het internet. Is er een manier om de eigenschappen van een component naar een andere op een snelle manier? Bedankt, Luiz Salomon