het branden van de FPGA

A

anjali

Guest
wat zijn de verschillende manieren van het verbranden van de FPGA? ik voel, kan FPGA worden gebrand met behulp van JTAG, met de code in EPROM nog meer manieren zijn er? met behulp van JTAG, hoe het kan worden geprogrammeerd? Plese duidelijk me. thankyou

Er zijn veel methode voor FPGA aan de bedrading en de logica op te slaan. Voor zover ik weet, het zou zekering, anti-zekering, SRAM, EEPROM, Flash etc. Voor de methode van uw bestand te downloaden in FPGA worden, moet je de datasheet van het apparaat dat u gebruikt verwijzen. Voor Altrea Sery FPGA, kunt u downloaden van JTAG of opgeslagen buiten in een EEPROM / FLASH-geheugen. Wanneer u het downloaden van JTAG, sluit u het apparaat in de modus van het referentie-ontwerp in de datasheet en downloaden door de JTAG downloaden kabel geleverd door de leverancier.

Welke FPGA? Verschillende apparaten hebben verschillende methoden. Ga naar de website van de fabrikant en download de gebruiksaanwijzing. Veel FPGA's hebben niet-vluchtig geheugen configuratie, kan dus niet worden "verbrand". Ze zullen niet behouden configuratie na power-off.

FPGA is een SRAM-apparaat. (Vluchtig geheugen type) Als de stroom op, dan moet u de configuratie FPGA. (Niet branden, maar download) Elke FPGA is anders ondersteunde configuratie methode. Dezelfde verkoper van FPGA is vergelijkbaar het. Chip data sheet geeft een uitleg over. ex) FPGA-configuratie te ondersteunen JRunner programma in Altera. (JTAG gebaseerde configuratie-methode) Deze methode is nodig vier IO pin in proccessor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back