helpen Spraakherkenning met behulp van VHDL (Altera)

Z

zurgh

Guest
ik ben het uitvoeren van mijn laatste koers project en ik doe het met behulp van FPGA (eerste keer) .. i need ideeën, monster structuur met behulp van VHDL om mee te beginnen .. thanks: smile: in principe het project zal werken als een veiligheidsschakelaar die zullen worden toegepast op de deursloten. gegeven twee (2) commando's (bv. open, sluiten).

Ik ben het uitvoeren van mijn laatste koers project en ik doe het met behulp van FPGA (eerste keer) .. i need ideeën, monster structuur met behulp van VHDL om mee te beginnen .. thanks: smile: in principe het project zal werken als een veiligheidsschakelaar die zullen worden toegepast op de deursloten. gegeven twee (2) commando's (bijvoorbeeld open, gesloten).
[url = http://carlitoscontraptions.com/2007/06/speech-recognition-using-fpga-technology/] Speech Recognition Met behulp van FPGA-technologie | Carlitos 'Contraptions [/url] Als het slechts 2 commando's ..... Waarom heb je spraakherkenning?

Voer de bestandsnaam in voor de opleiding geluid (1 / 2): [!] Te helpen Fout: Ongeldige bestandsnaam. matlab toont deze .. Hoe train ik het ..? dank u meneer

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back