helpen over een helikopter versterker

H

hongmy

Guest
Hallo, allemaal
Ik
ben het ontwerpen van een helikopter versterker.toen ik las een papaer door Analog Devices, Ik
ben verbaasd.hij zei:.

'Chopper gestabiliseerd versterkers opgelost de bandbreedte beperkingen door het combineren van de helikopter versterker (gebruikt als een stabilisator versterker) met een conventionele breedband versterker die bleef in de signaalweg. Echter, eenvoudige helikopter gestabiliseerd ontwerpen kunnen omkeren operatie pas sinds de stabiliserende versterker aangesloten op de niet-omkeren inbreng van de breedband-versterker.'

Wie kan mij vertellen waarom?
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

en hij zei:
'Vrijwel alle moderne IC helikopter versterkers daadwerkelijk gebruik van een auto-nul benadering met behulp van een twee (of meer) stadium samengestelde versterker structuur die vergelijkbaar zijn met de helikopter gestabiliseerd regeling.Een fase bepaalt nulling actie, terwijl de andere biedt breedband reactie.Samen
hebben de twee fasen zeer hoge spanning krijgen als ze in serie.'

is dat waar?In mijn gevoel, helikopter is een zo goed techniek, waarom niet het verkrijgen van een goede ontwikkeling?

Citaat:

helikopter is een zo goed techniek, waarom niet het verkrijgen van een goede ontwikkeling

3k FVM voor uw hulp

en wie kan mij vertellen over de eerste vraag.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back