Helpen met mijn project van het college (RFID-chips)?

C

chemo84

Guest
Hallo, Ik probeer een systeem dat ooit een voetbal bal de doellijn gepasseerd, zal de regelaar een alarm design. Mijn idee is om een paar chips passen in een bal en een keer al deze chips zijn geslaagd voor een sensor in de doelpaal een alarm klinkt. Er zijn gelijkaardige ideeën getest op dit moment. Deze zijn met behulp van RFID-chips. Ik probeer te tuigen tot een demonstratie van mijn idee, maar ik heb wat problemen. Ik ben geen elektronica student, ik ben een Eng. Ontwerp student dus ik weet niet of dit project is mij een raadsel. Kan iemand helpen of me in de juiste dirrection?

U kunt RFID-lezer gebruiken voor ur-project, u moet RFID passieve tag in de bal stick en de lezer monteren op de doellijn, wanneer de bal het oversteken van de doellijn, lezer zal de bal zin en na registratie van het zal het alarm.

Hi chemo84 Typische lezer op afstand voor standaard RFID-chips (ISO 15693, ISO 18000 is in voorbereiding) is ongeveer 50cm met een zeer goede antenne. Betrouwbare lezer afstand is ongeveer 30 cm, de bal moet vliegen erg laag! Typische lezer responstijd is een aantal 20msec, moet je de bal niet vliegen te snel! Misschien kun je een leverancier voor een eigen hoge snelheid RFID-chip te vinden, ik denk dat dit zou uw behoeften beter op te lossen!. Hans

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back