helpen met mijn probleem UPS

J

julius64

Guest
Hoi..

Ik probeer te ontwerpen van een UPS met UPQC topologie voor niet-rechte lijn belasting, genering een signaal met DSPIC30F4011 met PWM modulatie in 40kHz, maar ik heb een groot probleem met ruis in uitgangssignaal in mijn omvormer mosfet toen ik mijn low pass filter.

Mijn low-pass filter is in de productie van mijn volledige MOSFET brug, om een signaal te maken in 50 Hz, zoals weergegeven in dit schema.[/ img]
De Voltaje output is een 330 Volt, piek (of 220 Volt RMS)
Please help me als er een fout in mijn schakeling of ontbreekt iets.
Zeer bedankt

Het lijkt erop dat de bandbreedte van uw output filter is een beetje te hoog.Ik zou adviseren dat steeds 0.1uF condensator.
Zorg er ook voor u wat deadtime in uw commando's te schakelen om te voorkomen dat schieten door.

Hoi,

Het is je condensator die niet van echte waarde, gebruik een minimum van 2 uf condensator, is echter inductor nominaal.

Ik moet vragen - Waarom is dit onderwerp altijd geplaatst ?????????????????

of the transformer, not its input.

U wilt filteren van de uitgang
van de transformator, niet de input.
De transformator moet een hoge frequentie ferriet de ene naar de 40 kHz PWM Laat vervolgens het filter aan de uitgang effent de PWM in een 50Hz sinus-golf.

alleen de spoel moet worden ferriet.de transformator 'ziet' 50Hz.

dat ,1 uf dop moet worden 10-30 keer de waarde.

Check hier:
http://hmin.tripod.com/als/andysm/pages/linelvl2.html
Er zijn een paar voorbeelden van de macht filters; zal het toevoegen van meer
binnenkort.
<als>

Waarom een grote, zware en dure 50Hz transformator wanneer het circuit heeft 40kHz PWM?

i dont think de L-en C aan de ingang van de transformator vereist is, de hi-frequentie component zal worden gefilterd door de primaire inductantie van de belangrijkste transformator zelf, misschien maar een kleine condensator nodig zal zijn bij de uitgang.
door de manier waarop het is een gesloten lus systeem?

Ik denk dat het bater FILTER TE HOGE
FREQUENTIE IN OUT PUT IF YOU CAN'T GET GESCHIKT 40K FERRITE
TRANSFORMER YOU CAN TRAY TRANSFORMER GEBRUIKT IN COMPUTER POWER
AFLEVERING EN U KUNT OOK ONDERDELEN VOOR filter van GET
THERE.

hoi
Ik ben een EEE student werkt aan een soortgelijke UPS-project.
behalve ik ben bezig met een serie PIC16F dan dsPIC

kunnen we ruilen info over het schema en de code?
Het zal nuttig zijn voor zowel ..
bedankt ..Toegevoegd na 10 minuten:1.het schakelen activiteit van de macht apparaten genereert spikes.
2.Dit moet worden gefilterd met behulp van een adequaat berekend integratie filter.
3.In dit geval is de condensator Cx 0.1UF moet worden verhoogd tot 2 UF.
4.Use een juiste type zoals polyester film en folie condensator die bestand is tegen hoge piek-stromen.
5.Probeer ff06 van Alcon (India) of PPPRRB serie condensatoren uit CTR (India)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back