D
dharmeshpitroda
Guest
Hallo Vrienden, ik wil Gewicht meetschakeling te maken .. Ik heb zeer goede kennis van verschillende famalies van Microcontroller en ben ook op dit vlak schrijven van 2 jaar. Ik wil mijn systeem te maken met de laagste kosten en beslag prestaties voor dat ik te slim voor de chooser onderdeel van mijn project. Ik wil een aantal vragen te stellen aan de mensen die hebben gewerkt op dit gebied: 1) Ik denk dat 8051 is het beslag keuze, maar veel bedrijven hebben deze serie, zodat u kunt u me daar wat 8051 zal mijn slimme keuze? of ik moet ca. een aantal andere families zoals PIC of enige andere anders denken ... 2) Ik denk dat ik moet Load Cell en vele soorten van de load cell beschikbaar in de markt te gebruiken, zodat ook vrienden kunt u me daar wat betreft deze selectie? of ik moet denken andere andere dan de load cell? 3) Als u alredy een project dat direct of indirect ongeveer zo dan geef ik document of een code te maken .. Ik zal erg vol dank aan jou ... Gelieve indien u enige informatie wat betreft boven elk van de 3 punten menson dan kunt u mij leiden .. Ik ben verward ... Dank u en groet, Dharmesh