Helpen aan mijn microcontroller Project Design!

D

dharmeshpitroda

Guest
Hallo Vrienden, ik wil Gewicht meetschakeling te maken .. Ik heb zeer goede kennis van verschillende famalies van Microcontroller en ben ook op dit vlak schrijven van 2 jaar. Ik wil mijn systeem te maken met de laagste kosten en beslag prestaties voor dat ik te slim voor de chooser onderdeel van mijn project. Ik wil een aantal vragen te stellen aan de mensen die hebben gewerkt op dit gebied: 1) Ik denk dat 8051 is het beslag keuze, maar veel bedrijven hebben deze serie, zodat u kunt u me daar wat 8051 zal mijn slimme keuze? of ik moet ca. een aantal andere families zoals PIC of enige andere anders denken ... 2) Ik denk dat ik moet Load Cell en vele soorten van de load cell beschikbaar in de markt te gebruiken, zodat ook vrienden kunt u me daar wat betreft deze selectie? of ik moet denken andere andere dan de load cell? 3) Als u alredy een project dat direct of indirect ongeveer zo dan geef ik document of een code te maken .. Ik zal erg vol dank aan jou ... Gelieve indien u enige informatie wat betreft boven elk van de 3 punten menson dan kunt u mij leiden .. Ik ben verward ... Dank u en groet, Dharmesh

kunt u gebruik maken 89S51, van Atmel bedrijf, over de load cell, ik niet veel weten over het model en de ..., maar het is niet zo'n moeilijke keuze, kies je die lineaire uitgang en voldoende gevoeligheid ... kunt u ook gebruiken AVR of PIC-serie die is analoog naar digitaal converter, ADC op de chip ....

Hi .. segmex .. Zie .. Ik heb een elektronica Gewicht Meetinstrument Welke i kopen van een andere enkele leverancier in de markt die Weight Mesure Door het gebruik van de loadcell en gedreven door 89C51 .. Nu heb ik gedaan R & D en ontdek een aantal fouten of Batter-oplossingen, zoals in plaats van 7 segment display ga ik 2 regelig LCD display met menu en het gebruik in het .. enz. en ik wil nieuw instrument dat ik zal produceren in de toekomst, heeft een lage prijs en beslag prestaties maken .. Als iemand vindt dat XYZ 8051-serie IC is een goede en lage prijs of informatie of Causion! voordat ik start project ... Dan plz infrom me abt het ...

Ik maakte gewicht met AduC845 (2x16LCD, 4-20mA, RS232/RS485, 4xkeypress, 4opto IN, 4relay OUT en echte klok met PCF). U sluit twee load-cellen (6-draads). AduC845 moet 24bit A / C en DAC, min echte waarde spanning is 1-5uV.

Hallo markosik20 thanx, Als het mogelijk is dan ik twee dingen van u, 1) Wat zou geschatte kosten van ur project 2) Hoeveel loadcell u conected en bij welke maatschappij 3) Kan u me plz formward code-module die in verbinding staan met de loadcell willen dus mijn designig uitgangspunt te krijgen makkelijk danken u,

[Quote = dharmeshpitroda] Hoi markosik20 thanx, Als is het mogelijk dan dat ik twee dingen van je wil, 1) Wat zou geschatte kosten van ur project 2) Hoeveel loadcell u conected en bij welke maatschappij 3) Kan u me plz formward code module die communiceren met de loadcell, zodat mijn designig uitgangspunt te krijgen makkelijk Dank u, [/quote] 1.) Project kunnen verschillende kosten voor elk land, je weet wel, de beschikbaarheid van onderdelen, de scheepvaart en belastingen. 2.) Load cell hangt af van uw eisen en load cell specificaties, ben ik geen ervaring hebt met load-cellen, maar ik denk dat ze hebben ook verschillende specs. 3.) Ik denk dat de code-module je nodig hebt is de basis ADC codes dat bijna elk lid hier kan beantwoorden.

Ik ben ook geïnteresseerd op het opbouwen van een enkele as gewicht meetsysteem. is weet iemand waar vind ik de prijzen van de load cells? (Ik heb bezocht veel bedrijven, maar niet in staat om de prijzen van te vinden: cry:) een gauss van prijzen !!!!!!!!! bedankt

Hi, Dilan .. Zoek eerst uit een deel de naam van uw lading cel en dan proberen om dat deel naam zoeken op www.DIGIKEY.com . je krijgt prijs van hier ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back