C
chamonz
Guest
Hi there ...Ik heb een probleem in het nabootsen van antenne Microstrip patch bowtie behulp HFSS ...Ik probeer om de antenne stap voor stap op basis van het laag om inzicht te krijgen in het effect van elke laag.Eerst heb ik de antenne bowtie gesimuleerd met behulp van PEC.Ten tweede heb ik substraat (met behulp van FR4) onder de bowtie ..Dan heb ik groundplane (met behulp van PEC) in het kader van het substraat.De belangrijkste wijzigingen zijn de verschillende winst-patroon en de impedantie.De impedantie is probleem.De imaginer deel is een stuk groter dan de werkelijke deel ...Iedere suggestie over mijn antenne?
Mijn antenne is ontworpen voor ISM doel, werkzaam bij 2400-2484MHz.Ik gebruik deze antenne coz Ik
heb gelezen dat patch bowtie zijn smalle bandbreedte en goed voor ISM doel.
Ik heb een andere vraag.Waarom als we werken met een hoge frequentie, de imaginer deel van de impedantie is niet meer van invloed op de prestaties van de antenne?
Dank u wel ...
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen
Mijn antenne is ontworpen voor ISM doel, werkzaam bij 2400-2484MHz.Ik gebruik deze antenne coz Ik
heb gelezen dat patch bowtie zijn smalle bandbreedte en goed voor ISM doel.
Ik heb een andere vraag.Waarom als we werken met een hoge frequentie, de imaginer deel van de impedantie is niet meer van invloed op de prestaties van de antenne?
Dank u wel ...
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen