Help!

S

svarun

Guest
Hi all,
Ik ben het nabootsen van een microstrip lijn op een gemengde lucht-silicium substraat.Ik definieer golf-poorten voor de twee uiteinden.Ik krijg een foutmelding."Waveguide voor Port nummer 1 is te kort. De golfgeleider moet homegeneous voor atleast drie meshplanes teeltmateriaal in de richting".Ik heb ervoor gezorgd dat de ondergrond fijn wordt gemaasd om ervoor te zorgen heeft atleast 8 cellen in de x-richting die ook de richting van de voortplanting.Toch theerror houdt popping up.Wat moet ik doen?Bedankt voor uw tijd.

-svarun

svarun wrote:

Hi all,

Ik ben het nabootsen van een microstrip lijn op een gemengde lucht-silicium substraat.
Ik definieer golf-poorten voor de twee uiteinden.
Ik krijg een foutmelding.
"Waveguide voor Port nummer 1 is te kort. De golfgeleider moet homegeneous voor atleast drie meshplanes teeltmateriaal in de richting".
Ik heb ervoor gezorgd dat de ondergrond fijn wordt gemaasd om ervoor te zorgen heeft atleast 8 cellen in de x-richting die ook de richting van de voortplanting.
Toch theerror houdt popping up.
Wat moet ik doen?
Bedankt voor uw tijd.-svarun

Hi EIRP en RF simulator,
Kunt u vertellen of wat ik begrijp van homogeniteit is juist?Dit is wat ik begrijp.

Stel dat mijn vermeerdering richting zeggen x.Ik maak in principe drie dunne plakjes die overeenkomen met de drie cellen langs de x-as en gelijk aan de omvang van de golfgeleider haven in het yz vlak.Dan kijk ik naar de drie plakjes.Ze moeten allemaal dezelfde betekenis moeten overlappen elkaar precies.Is dit recht.Vertel Als dit juist is?

PS: Als dit juist is dan mijn model niet voldoet aan deze en dus ik kan niet simuleren.Ik moet uitzoeken andere manieren.Bedankt voor uw tijd.

-svarun

svarun wrote:

Hi EIRP en RF simulator,

Kunt u vertellen of wat ik begrijp van homogeniteit is juist?
Dit is wat ik begrijp.Stel dat mijn vermeerdering richting zeggen x.
Ik maak in principe drie dunne plakjes die overeenkomen met de drie cellen langs de x-as en gelijk aan de omvang van de golfgeleider haven in het yz vlak.
Dan kijk ik naar de drie plakjes.
Ze moeten allemaal dezelfde betekenis moeten overlappen elkaar precies.
Is dit recht.
Vertel Als dit juist is?PS: Als dit juist is dan mijn model niet voldoet aan deze en dus ik kan niet simuleren.
Ik moet uitzoeken andere manieren.

eirp schreef:svarun wrote:

Hi EIRP en RF simulator,

Kunt u vertellen of wat ik begrijp van homogeniteit is juist?
Dit is wat ik begrijp.Stel dat mijn vermeerdering richting zeggen x.
Ik maak in principe drie dunne plakjes die overeenkomen met de drie cellen langs de x-as en gelijk aan de omvang van de golfgeleider haven in het yz vlak.
Dan kijk ik naar de drie plakjes.
Ze moeten allemaal dezelfde betekenis moeten overlappen elkaar precies.
Is dit recht.
Vertel Als dit juist is?PS: Als dit juist is dan mijn model niet voldoet aan deze en dus ik kan niet simuleren.
Ik moet uitzoeken andere manieren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back