Help!

Y

yuanzy97

Guest
Hallo, iedereen.In de huidige, ontmoet ik aproblem over de discrete haven in CST MWS.
Het object is perfect dirigent.Toen ik de discrete-poort op mijn model.Ik gebruik het gereedschap op de werkbalk naar het midden van twee punten voorsprong te selecteren en vervolgens de poort op deze twee punten.De discrete haven zal worden vastgesteld op de lijn die de twee punten koppeling automatisch.De poort is niet in de dirigent.Ik denk dat deze methode juist is.
Maar wanneer de procedure start, blijkt dat de discrete haven is in perfecte geleider en stopt de simulatie.
Wat is er mis met mijn instelling?Geef me wat advies.Bedankt!

moeilijk te zeggen zonder een foto, maar zorg ervoor backgeound materiaal is ingesteld op normaal, niet PEC

Hallo,

Zorg ervoor dat de discrete haven heeft enige afstand tot de grens, die
misschien PEC.

Doug freeman wrote:

moeilijk te zeggen zonder een foto, maar zorg ervoor backgeound materiaal is ingesteld op normaal, niet PEC

je moet misschien een fijnere mazen in het havengebied.De methode maakt het mogelijk PBA materialen door de cel, maar draden enz. snap nog steeds naar de cel rand, zoals in een klassieke Yee cel.Als u verhogen de maas rond het havengebied kan dit probleem oplossen.

Verander je materiële goederen naar een andere koper geleiders .. enz. ..

Succes.

Zorg ervoor dat de discrete haven heeft ten minste 3 maas cel naar de grens.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back