Help ... wat voor soort circuit te gebruiken

F

~fuulthrottle~

Guest
Hi ... im op het punt om een afstudeerproject getiteld Gas Besmetting Warning System doen ... het kader van dit project is om een lab dat blootgesteld aan de lekkage van gevaarlijke gas ... dus ik wil een model van het systeem dat de output ontvangen van de gas-lezer en bereken het percentage van de verontreiniging ontwerp ... Als de snelheid hoog is, zal de μC stuurt signaal naar het alarmsysteem en ventilatie om te werken in een gewenste tijd tot aan de snelheid van de besmetting is laag ... Gas-reader ---> Microcontroller (het berekenen van de snelheid van verontreiniging) -------> Alarm & Ventilatie systeem op --------> End de vraag is, wat voor soort circuit en plaatsing van de componenten te doen Ik heb om te gebruiken voor het doen van de hierboven? hoe het verbinden van die alarm en ventilator te werken volgens het programma van de μC?

Begreep alles behalve uw vraag. U moet circuit of vraag je welke microcontroller is het beste voor uw applicatie?

Ik denk dat Eerst moet je bepalen wat gas dat u wilt detecteren omdat het sensor is anders. Tweede bijvoorbeeld voor koolmonoxide kun je MQ-7 sensor (zie deze site te gebruiken: [url = http://www.sparkfun.com/products/9403] Koolmonoxide Sensor - MQ-7 - Sparkfun Electronics [/url] ) en voor andere gassen, etc. .. Dan, als uw project gas is ontvlambaar dan moet u het ontwerp van uw circuit dat voorkomen van brand (geen build vonk). U kunt bijvoorbeeld elektronische schakelaar, zoals triac en te gebruiken ... en sorry voor mijn Engels.

mijn sensor is gebaseerd uit het gas lezer ... ik wil het gas lezer interface van dit systeem ... Ik wil het circuit ontwerp dat kan worden gebruikt voor dit systeem weten ... aan het verbinden van die gas lezer, microcontroller dat het doen van vergelijkingen en set timer, alarm-en ventilatie ... sorry als mijn vraag is wat verwarrend ...

mijn systeem worden gekoppeld aan dit type apparaat worden naar Cytron Technologies - Robot. Head to Toe: PIC Training Maleisië, PIC Microcontroller [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back