Help: synchrone van gegevens en de klok in mixed signal systemen?

J

justin

Guest
In gemengde signaal systemen, hoe te zorgen voor de syncrhonous bij de uitwisseling van gegevens in de interface van digitale en analoge?bijvoorbeeld de uitgang van de ADC shoud gegevens worden verzonden naar digitaal, dan zou ik stuur een synchrone klok, maar hoe moet ik ervoor zorgen dat? Hier is de voornaamste zorg is clock skew kwestie.
klok boom?maar als onderdeel maken van de digitale klok boom, maar niet weet dat de vertraging in de analoge kabel.
of iets anders?

In de ADC-uitgang kan de analoge ontwerper worden gevraagd om aanpassing van de data output en klok-uitgang.U kunt vragen dat de data output is afgestemd op de positieve flank van de klok of negatieve rand van de klok.Ook kunt u de scheef spec.De analoge ontwerper kan worden geoptimaliseerd door zorgvuldig de scheef lay-out techniek.Ik denk dat het een eenvoudige taak voor analoge ontwerper.

Yibin

Bedankt voor uw antwoord:
Wanneer de analoge ontwerper geeft de synchrone data en klok, Kan de digitale ontwerper met dezelfde klok en gegevens?
Ik betekent in onze systemen, gebruiken we voor klok PLL synthesizer, en de PLL geeft de klok voor analoge en digitale klok twee?of gewoon geven analoge klok?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back