Help: over perl script

H

hustyw

Guest
Hoi, alles: ---------------------------------------------- ---------------------------------- Ik wil schrijven een perl script te controleren en uitvoeren van een design flow. Ik wil graag mijn script kan vinden en elk level diepte module (submodule) van netlist afdrukken na RTL synthese. Een andere woorden: Bij toediening van een netlist, de gekozen diepte van submodule en knooppunten kunnen worden vermeld buiten gebruik gewoon "cmd [optie] netlistname.v". Hoe kan ik besefte dat het door perl-programma? Verwijzingen en scripts model? Je moet me helpen, want ik ben niet erg bekend met perl en alleen bestuderen een korte tijd. Toegevoegd na 2 minuten: Mijn e-mail adres is: yinwen (at) ic.sjtu.edu.cn Msn: yinwen372 (at) hotmail.com Vooruitblikkend van u te horen!

Ik weet niet of dit is wat je wilt: my @ file; while () {if (! $ Line = ~ / ^ module / g && $ line = / ^ endmodule / g) {volgende; push ($ file, $ _);}}

Steven852, Het is niet zo eenvoudig! Hij wil de module hiërarchie uit een enkele netlist bestand. We moeten een aantal geneste lussen gezet om in elke hiërarchie en volgens hiërarchie af te drukken. Ook moet hij de haven lijst met elke module! Ik denk dat het te veel werk om een ​​voor vrij van kosten: D

Ik heb het gedaan binnen een week, het is echt een lastige klus. Het kost veel tijd om te ontleden de module hiërarchie en macro, en sleutelwoorden etraction voorzichtig moet zijn om te voorkomen dat dubbele en verloor van elke submodule gekoppeld aan top. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 5 minuten: [/color] [/size] By the way, r er forums of websites die disscuss over perl, shell, of tcl voor IC ontwerpers. Thx a lot!

Oeps, sorry ik verkeerd begrepen de vraag. Ik kan deze vraag stellen volgende keer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back