Help Over enkele chip modem

S

shanren

Guest
Hoi, ik moet een enkele chip modem, 5V leveren, gegevens-tarief van 1200bps-9600bps, kan iemand mij helpen? enige info is goed, dank je!

Wat is de fysieke media voor data communiction u van plan bent te gebruiken (power kabel, twisted pair, lucht, ...)?
Welke soort gegevens codering wordt u met (NRZ, Manchester, ...)?
Wat voor soort modem (modem -> modulator-demudolator) apparaat dat u zoekt.
Wat voor soort modulatie u van plan te gebruiken?Regards, Bulletproof

kijk voor mx614 of fx614

enkele chip 1200 FSK modem ...
gebruikt door zendamateur voor packet, APRS
enz. enz., very nice one voor gebruik met UC, geen MAX232 nodig ...Met vriendelijke groet
Rib

Neem een kijkje op Cermetek modems, ze hebben opgelost alle telefonische schakelingen, je gewoon aansluiten serialy in een kant en in de andere zijde de telefonische lijn.www.cermetek.com

Dus, Silicon Labs, heeft modems kits ook uit 1200bps te 33600bps (www.silabs.com)

Vervolgens TDK heeft een zeer goed 2400 bps modem (73M2901).

Ik gebruikte Mxcom (mx614) modems, en niet zoals ik.

Ik denk dat je moet kijken naar de OEM leveranciers bieden zij platen met verschillende modem chip (TDK, Connexant ...) en TTL-interfaces kunt u rechtstreeks verbinding maken met een eenvoudige MCU.Deze soort boards zijn typicaly gebruikte set-top box.

Ik denk dat je niet kunt kopen, de chip modem alleen omdat je moet de hoeveelheid te doen.

Hier na de Conexant lijn kaart.

beuch.

Ik gebruik CMX868 (v22.bis modem) en CMX866 (v22.bis modem met AT-commando's gebouwd in) in mijn emmbedded modem en ze zijn zeer goed.

u vindt ze vorm www.cmlmicro.com

groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back