Help op Virtuoso Lay-out?

Z

zahrein

Guest
Guyz, Ik heb hulp nodig over hoe je een lay-out voor weerstand en condensator met behulp virtuoos lay-out doen?
Hoe is het ontwerp regel?
Hoe is de berekening?.Bedankt.

Het ontwerp regel is verstrekt door de gieterij.Het caculation is:
R = R * (W / L)
Rs het blad weerstand.
C = C0 * W * L
C0 is de eenheid capaciteit (F / um ˛)

Je moet uitzoeken wat voor soort weerstanden / condensatoren zijn beschikbaar in uw proces, en kies vervolgens een gebaseerd op de trade-offs zoals de grootte van het apparaat, waarden, nauwkeurigheid, enz.

Het ontwerp regel is verstrekt door de gieterij.Het caculation is:
R = R * (W / L)
Rs het blad weerstand.
C = C0 * W * L
C0 is de eenheid capaciteit (F / um ˛)Het is gelijk, maar er zijn een aantal verschillende weerstand structuren, bijvoorbeeld, zijn er poly weerstand, actieve weerstand, metaal weerstand, n-goed weerstand en dus on.The hetzelfde te capacitor.It 's verschillend in verschillende gieterijen.

U volgt de ontwerp regel, denk ik dat het heel duidelijk moet zijn in de regel bestanden die hoe lay-out r & c.

En soms zijn de dummy weerstanden en condensatoren nessencery.

Ive kreeg wat u al zei.

Meestal wanneer ik cadans virtuoos lay-out, ik heb net de weerstand te nemen van de aanleg.Van daar zal ik de waarde van de weerstand door te klikken op de eigenschappen.

Als ik wil de weerstand handmatig ontwerp, moet ik weten wat de waarde van Rs (blad weerstand).Waar kan ik de waarde van de weerstand van het blad Cadence virtuoos lay-out?

Je krijgt niet sheet weerstand van de Cadence.Je krijgt het van gieterij.Dan kunt u gebruiken voor de extractie opmaak parameter regels.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back