Help nodig met betrekking tot jdm programmeur.

H

hassenman

Guest
Ik gebruik de jdm programmer http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=385132 # 385132 aangesloten op de seriële poort, en ik krijg een aantal problemen. de programmeur lijkt te werken, en de programma's zijn mooi lopen. Maar! 1) bij het programmeren, ik de foutmelding krijgen ", verifieren is mislukt op adres 000h", ik zocht op het net en de mensen zeiden dat het een probleem met vermogen en spanning. ik wil weten of ik kan er iets veranderen in dit circuit (met behulp van externe voedingsbron of zoiets) om mijn programmeur goed werkt. 2) bij het lezen van het apparaat (foto 16F84A), krijg ik niet hetzelfde bestand heb ik geprobeerd om in de pic!! (Hexa vertegenwoordiging). Wat betekent dat, is ic-prog geeft u het bestand bij het branden van het in het apparaat of whats going on? Groeten.

Hi! Zoeken op deze board for "Winpic800" dit is de beste software om te gebruiken met alle soorten programmers.Download het in de hardware selectie lijst van Winpic800 selecteren JDM en test vervolgens de individuele signalen door te drukken op de betreffende pinnen. Op deze manier U alle spanningsniveaus op de verschillende pennen. Als de spanning niveaus zijn ok dan de programmeur zal zeker werken als Ik gebruik het voor het afgelopen jaar met verschillende soorten HARDWARES. als je nog steeds moeite dan vergoeding vrij om te vragen. Groeten.

Geachte Hasseman, Controleer eerst de seriële kabel die u gebruikt. Sommige kabels slechts weinig kunnen met elkaar verbonden en de rest van de pennen los worden gehouden. Ik heb geconfronteerd soortgelijk probleem voor en ik vond dat pin 2 niet was aangesloten. Als de kabel in orde is (alle pennen zijn verbonden) en je bent nog steeds geconfronteerd met een probleem, dan kunt u proberen de bouw van de volledige versie van de JDM programmeur. Je kunt het vinden op deze link: http://www.jdm.homepage.dk/newpics.htm Groeten.

Bedankt, maar ik bouwen kabels myself and i verbonden alle pennen, nu do u think bouw van de volledige versie van jdm zal het probleem oplossen? Ik probeer erachter te komen hoe kan ik het aanpassen om een ​​externe voeding te gebruiken, omdat ik denk dat het een probleem van de macht.

Geachte hassenman, ik u een nieuwe cirucuit te bouwen, heb ik hierbij een nieuwe JDM (simpified een tot programma 18 Pin PIC microcontrollers). Als u wilt blijven gebruiken van jou, heb ik het gewijzigd heb op een externe voedingsbron (12Vdc) hebben. De nieuwe transistor kan BC547. Houd er rekening mee dat het alleen weinig stroom nodig heeft bij de 12V bron. Neem een ​​kijkje op de bijgevoegde schema's Succes, Groeten.

Ik heb geprobeerd al deze schema's, en ik krijg dezelfde fout, "verifieren is mislukt op adres 0000h" zijn me gek, de spanning in MCLR is 12,5, is het voldoende of moet ik maken 13?? ik kan niet achterhalen van het probleem, kan ik het programma van de foto, maar nooit gelezen? Wat is er te behagen?

U hebt een 10k pull-down weerstand om ervoor te zorgen LVP is uitgeschakeld. Ik vond dat info hier aan de onderkant van de pagina: h ** p :/ / www.ucapps.de / mbhp_jdm_expired.html Ik bouwde het circuit beschreven vandaag op een breadboard en het werkte de eerste keer, met behulp van IC-Prog, een PIC16F628. Hoop dat het helpt.

helpen! ik blijf fout na te gaan of niet op 0000h. Hoe controleer ik dat?? kan iemand van u mij stap voor stap begeleiding. programmeur en PIC hebben geen problemen. Ik denk dat er iets te maken met de ic prog-instellingen. in dit geval ik alleen in staat stellen pwrt op voor PIC 16F877A. de rest van het i ongecontroleerd hen. Gelieve te helpen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back