help mij verlichten op een aantal passieve filter vraag

P

phornix

Guest
kan iemand mij wat aanbevelen naslagwerk of verlichten me op wht gevolg of tot doel heeft de gnd vlak hebben in een meerlagige filter design ...

bovendien is er geen boeken of website over informatie over het equivalent circuit van een vierkante resonator en hoe werkt het??of stralen?? /

hi, wat is de structuur van uw multilayer?op welke laag wordt het filter, wat kinf van het filter?
Respecteer het equivalent circuit van de resonator, als je nog geen idee van hoe het zich gedraagt, ik denk dat je kan een Em-simulator gebruik en het uitlezen van de specerij-model, bijna alle simulatoren hebben deze functie ..

Dag

Niet precies wat je bedoelt, maar ja, grond vliegtuigen een groot verschil maken.Voor een ding moet je een uniforme verdeling van de grond stromen, anders kun je eindigen met parasitaire inductie, dat gooi je bandbreedte en centrum-frequentie af.Een goed voorbeeld is een hoop gegooid filter waar een resonerende LC pair worden gebruikt.De LC paar maar beter worden gemonteerd vlak naast elkaar, omdat de huidige circulerende hoog zal zijn en wanneer ze moeten sturen dat de huidige door een lange en kronkelige massaplaat patroon, dan kunt u onvoorspelbare gevolgen zal hebben.

Ook omdat verdwaalde capaciteit kan laden van een filter, zelfs verdeeld Ones, hoe dicht de grond vlak is een verschil maakt.Soms, als je een oneven grond vlakke meetkunde, zoals een dicht vlak onder de grond, maar een ver boven de grond het vliegtuig, kunt u prikkelen sommige oneven dispersie-effecten.

Dat is interessant, Is er een boek legt uit dat deze?Im sorry maar het is makkelijker te begrijpen als er beelden zijn zo gemakkelijk het effect van een goede grond vliegtuigen te visualiseren op het circuit.Bedankt

het pakket is eigenlijk een filter te realiseren met behulp van een LTCC pakket dat 3 lagen hebben.de eerste is een diëlektrische laag, de 2e is de feed lijnen en het filter resonator laag en de 3e is de gnd vlak.

Elke laag is 0.1mm dik.en voor de 2e laag substraat, de voeder-lijn en de resonator is eigenlijk de ruimte 0.1mm uit elkaar dus het voeder lijn is op de top van de vierkante vorm resonator als gevolg de feed lijn zullen een overlapping op de resonator in een hogere Q bieden reactie.

de resonator gebruiken voor de filter is een vierkante vorm resontor die de dimensie van een halve golflengte.

Ik zal graag knoe als er geen boeken die zal uitleggen hoe het grondvlak van een meerlagige systeem over het pakket daadwerkelijk invloed hebben op de respons van het filter reactie.cos toen ik variëren de gnd vlak dimemsion, de invoeging verlies van het filter heeft sterk variëren.

hoop dat er iemand daar die kunnen me advies over deze kwestie ,....

thanks a lot

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back