Help mij met het tonen van Axial Ratio versus frequentie perceel in IE3D

S

shadow_khan

Guest
Hoi, Ik weet dat dit is gewoon een algemeen vraag, maar ik hoop dat iemand hier bereid om me te helpen. Ik wil de Axial Ratio vs freq te laten zien. perceel in IE3D, heb ik gesimuleerd de antenne hebben door het activeren van het stralingspatroon berekening, en ik als ik wil de Axial Ratio versus Freq weer te geven, ben ik geconfronteerd met vele optie van parameters (phi = 0,10, .., 350 gekruist met theta waarde 0, 5, .., 180). Ik weet niet welke ik moet kiezen. Hoop dat iemand hier zou kunnen geven me aanwijzingen, die ik moet selecteren, of misschien is er een andere parameter die ik zou moeten invoeren. Door voor.

Hi, shadow_khan: Axial Ratio is een parameters voor het bepalen van hoe goed circulaire polarisatie. Op verschillende hoeken (theta en phi), de axiale verhouding anders. Je moet een paar hoeken kiezen voor de Axial Ratio in die richting. De meeste ontwerpers misschien geïnteresseerd in een aantal vaste hoek, zoals theta = 0 en phi = 0 voor specifieke antenne, afhankelijk van de hoofdbundel. Je moet gewoon proberen te vinden die de belangrijkste bundel van de antenne. Vervolgens kiest u de theta en phi hoeken voor het groot licht voor de Axial Ratio op die richting. Groeten.

[Quote = Jian] Hi, shadow_khan: Axial Ratio is een parameters voor het bepalen van hoe goed circulaire polarisatie. Op verschillende hoeken (theta en phi), de axiale verhouding anders. Je moet een paar hoeken kiezen voor de Axial Ratio in die richting. De meeste ontwerpers misschien geïnteresseerd in een aantal vaste hoek, zoals theta = 0 en phi = 0 voor specifieke antenne, afhankelijk van de hoofdbundel. Je moet gewoon proberen te vinden die de belangrijkste bundel van de antenne. Vervolgens kiest u de theta en phi hoeken voor het groot licht voor de Axial Ratio op die richting. Regards. [/Quote] hallo heer jian ik wil weten waar is het resultaat grootlicht in software ie3d? Stel het grootlicht is dezelfde 3 db bundelbreedte of maximum directiviteit?

Toon aan de 3D-of 2D-patronen om de hoofdrichting van de bundel te vinden. Vervolgens kunt u de axiale verhouding checken die richting.

Hoi Jian, weer bedankt voor je hulp, het duidelijk omschreven ... Met vriendelijke groet, [quote = Jian] Hi, shadow_khan: Axial Ratio is een parameters voor het bepalen van hoe goed circulaire polarisatie. Op verschillende hoeken (theta en phi), de axiale verhouding anders. Je moet een paar hoeken kiezen voor de Axial Ratio in die richting. De meeste ontwerpers misschien geïnteresseerd in een aantal vaste hoek, zoals theta = 0 en phi = 0 voor specifieke antenne, afhankelijk van de hoofdbundel. Je moet gewoon proberen te vinden die de belangrijkste bundel van de antenne. Vervolgens kiest u de theta en phi hoeken voor het groot licht voor de Axial Ratio op die richting. . Regards [/quote] [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 uren 57 minuten: [/color] [/size] Hallo Jian, spijt me dat ik nog eens vragen, maar ik kan optimalisatie tool gebruiken in IE3D de axiale verhouding optimaliseren, bijvoorbeeld gebruikte variabele de positie houdt. Indien mogelijk, wat optimalisatie doel dat ik moet worden bepaald? Indien dit niet mogelijk is, is er geen oplossing om dat te doen. Dank voor ...

Hoi shadow_khan, Het is mogelijk om de Axial Ratio te optimaliseren als het doel. Wat u moet doen is: - eerste kunt u de Straling patroon berekening, dan zal u tonen optie voor de Axial Ratio. Vervolgens kiest u de parameter Type op Axial Ratio . - En de Optimization Hoeveelheid <doelstelling 1 - laatste u doelstelling 1 te zijn 3 Als ik fout, dan kunt u iemand zou dit te corrigeren :) hoop dat deze hulp betreft,
Hallo Jian, spijt me dat ik nog eens vragen, maar ik kan optimalisatie tool gebruiken in IE3D om de axiale verhouding te optimaliseren, bijvoorbeeld de gebruikte variabele is de positie houdt. Indien mogelijk, wat optimalisatie doel dat ik moet worden bepaald? Indien dit niet mogelijk is, is er geen oplossing om dat te doen. Met dank voor ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back