K
kambizz
Guest
hi Professionele ontwerpers ... Ik moet een schakeling ontwerp voor Caller ID.when iemand noemt mij door mijn Caller ID ... Ik moet een circuit ontwerp dan kan het telefoonnummer van de beller op te sporen en laat het in het geheim number.for bijvoorbeeld wanneer MR.X whit dit nummer: '647587383 'bel mij, moet mijn circuit laten zien dat het op mijn Caller ID whit '2' of iets anders. maar ik ben een beginner en ur Pro. Ik vraag u om mij te helpen ... Please Please Please. Zelf kan ik niet ontwerp het. het circuit kan worden whit IC's of Microcontrollers. giude me. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 18 minuten: [/color] [/size] Meer uitleg over wat we willen ... ik denk dat het circuit moet een FF en een Comparator hebben: als iemand mij te bellen, eerst zijn \\ haar nummer vergelijkt whit het nummer dat ik in FF en als thay gelijk waren dan is de beller-ID toont het in een geheim nummer dat we in een andere FF.if ze waren niet gelijk zijn dan is het aantal van de beller wordt getoond op de CID. dus we willen een circuit dat kan detecteren en decoderen aantal (nummers die we in FF), en toont het op CID whit (bijv.) '1 '. 23434655665 ------ laat zien dat -----> 1 87596709587 ------ het -----> 2 89745346578 toont ------ laat zien dat het -----> 3 plz help mij. (Mijn engels is weak.excuse mij)