help me (verhoging van de bandbreedte microstrip patch antenne)

E

eg4889

Guest
hi. Ik ben bezig met het ontwerpen van een microstrip patch-antenne met xfdtd.i moeten patch als gevolg van toenemende bandbreedte te vergroten of verkleinen dan zou ik draai is het patch. (Ik kon de POSITIE VAN patch en SIZ VAN HET LOCATE om de bandbreedte te verhogen) iedereen die voorbeelden hebben of bestanden in dit geval of hetzelfde project over, naar mij te sturen geduld.

hi, kunnen we verhogen de bandbreedte door, 1.Making sleuven op Microstrip Patch of 2.By toevoegen Parasitaire radiator

ook kunt u vergroten thikness ondergrond en dalen een constante diëlektrische.

1. verhoging van de breedte van de antenne met een factor van 1,5 * L (L = resonantie lengte). 2.increase de hoogte van de patch van de grond. 3. kunt u uw drukwerk patch om een gedrukte dipool die meestal een BW van 25-30% hebben. best wat betreft

hi.how ik kan parasitaire radiator toevoegen aan antenne? is het een dunne laag? wat is het? kan je uitleggen? thanks a lot.

Door het plaatsen van een patch op de radiator patch (in de vorm van stapelen) op een afstand te zeggen ongeveer 0.08 lambda van de radiator patch. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 uur 9 minuten: [/color] [/size] hi eg4889, Voor meer speling gaan thr de parasitaire structuur-bestand als bijlage in pdf-formaat.

Een parasitaire structuur kan worden een AMC-structuur, is het een nieuw idee.

Hallo eg4889 hier heb je een goede bijv. stopsectie van sein. ook voor dubbele pol.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back