Help me te bouwen RF Signal Generator 800-1900 Mhz

L

Leosedf

Guest
Hi! Ik moet een RF-signaal generator te bouwen 800 tot 1900 MHz Iemand een idee? alle schema's? Dank u

U kunt gebruik maken van Philips SA7025A of SA8025A synthesizer en een VCO dat de dekking die frequentie bereik. Hier vindt u een aantal toepassingen: http://www.eetasia.com/ARTICLES/2001APR/2001APR05_AMD_RFD_AN.PDF Zoek Philips site, hebben ze kleine applicatie software die u toelaat om programma SA7025A met behulp van uw PC parallelle poort. Als alles is gedaan, kunt u vervangen door de applicatie-software met een microcontroller. wat betreft

Kan ik mu HP signaal generator? (Zijn bereik is maximaal 1 GHz) met een frequentie verdubbelaar voor de 1,8 GHz te bereiken? Zijn er voorbeelden of schema's voor? Dank u

Nou, er is veel van Signal Generator beschikbaar in de markt. Waarom ga je niet kopen van een Sig Gen van Agilent / HP ...... die dekking tot 2GHz? Tenzij u krap budget om apparatuur te kopen. Als u gebruik maakt doubler, moet u extra filtering.

Ja. Ik heb een krap budget, dat is de reden waarom ik ben op zoek naar dubler schema's: cry: en omdat ik heb alweer een signaal generator die kost me geld.

Probeer Agilent 8648B 9kHz-2000MHz/4000MHz Signaal generator. Ik denk dat de prijs lager is dan USD6k. Bekijk de prijs http://www.testequity.com/products/677/ Als je er klaar voor zich niet kunnen veroorloven om te kopen, design frequentie multiplier. Het is eenvoudig met behulp van PIN-diode of SRD (performance is beter), maar je zou extra filter en versterking nodig hebt om uw behoefte te passen.

maar waar te beginnen? zijn er schema's vergelijkbaar is met dat? Ik heb gecontroleerd veel bedrijven als minicircuits niets echt gevonden

Een andere suggestie zou zijn om te controleren ATV sites. U vindt heel wat synthesizer circuits in de magnetron regio, en praktijkvoorbeelden met de theorie en circuits. cheers sda

Leosedf: wil je echt een signaal generator ontwerp? Ik raad u aan Nova frequentie synthesizer te kopen tegen 1500-2200MHz (P / N: NS2-1500104) of 1700-2200MHz (P / N: NS2-1700104) bereik. De frequentie kan worden geprogrammeerd en macht kan worden ingesteld. Ik kocht een voor onderzoek doeleinden. De prijs is

Ik heb alweer een HP8642A:) een verdubbelaar kunnen duurder zijn:):):) Ik heb nog niet besloten

Eigenlijk dubbel is vrij eenvoudig te ontwerpen met behulp van PIN diode (omgekeerde paar). U kunt een verzoek 10 gratis monster van Agilent. Maar de efficiëntie van de pin diode frequentie multiplier is armer dan een SRD frequentie multiplier. Ik denk dat je probleem is nu opgelost .... :)

SRD? Ik heb nog nooit iets gedaan als dat. hoe kan ik dat doen? alle links?

SRD = Stap recovery diode. Het ontwerp vereist enig begrip op het gedrag van SRD. Ik denk dat voor beginners, kunt u verwijzen naar het bijgevoegde document te ontwerpen multiplier met PIN diode. Echter, u extra filtering en versterking aan de uitgang van de vermenigvuldiger ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back