Help me simuleren een zeshoekig Unit Cel met Floquet haven in HFSS

F

Feri4030

Guest
Ik probeer een zeshoekige verenigen cel met Floquet haven in HFSS een te simuleren. Ik gebruikte een rooster coördinatie systeem, zoals weergegeven in de afbeelding? Is dat juist? 2. Ik verlaagde de zeshoekige eenheidscel aan de ruitvormige eenheidscel (dat rhombische hoekpunten geplaatst in het centrum van zeshoeken), maar ik heb wat fout "Adaptive oplossing setup-, proces-hf3d error:. Fout in de pre-montage element matrix" Kan iemand mij helpen?

Ik gesimuleerd de zeshoekige paddestoel Seveinpiper met behulp van de getoonde rooster coördinatie, De resultaten in overeenstemming was met gepubliceerde resultaten: D enig idee?

Hallo, ben ik ook proberen om een ​​hexagonale eenheidscel met Floquet haven in HFSS te simuleren. Heeft u gebruik maken van de Floquet poort weergegeven in de afbeelding om deze structuur te simuleren? Heb je een goede resultaat met de gepubliceerde artikelen? Kunt u introduceren een van de kranten met betrekking tot Hexagonale eenheidscel dat ik het kan gebruiken als referentie? Met vriendelijke groet, Alireza

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back