Help me schrijf een testbank voor full adder en 4:1 mux?

S

seemagoyal44

Guest
kan iemand me helpen voor het schrijven van testbank voor full adder en 4:1 mux

Hoi, Ik denk dat de beste manier is je probeert om eerst te schrijven. Als u geconfronteerd problemen, laat het ons weten. Wij kunnen u helpen vanaf dan.

Geachte No_Mad, moet Hope u hebben geschreven de code voor Ful opteller en 4:1 mux Met kleine wijziging u kunt de testbank te schrijven. u beginnen met het schrijven als u hebt geschreven net complie het u al dan niet problemen if u get pls fwd de problemen naar ons zullen we uitzoeken en corrigeren Phutane krijgen

het is heel simpel. je kunt proberen om eerst te schrijven. als je amy ondervindt, kunt u laat het me weten

1. U kan genereren de test vecor van C (ramdom) of een ander verificatie-software. 2. gebruik maken van $ readmemh. 3. het vergelijken van vector van input-bestanden met data-uitgang van de opteller.

Ga door de Douglus Perry. In dat boek op verschillende manieren worden gegeven voor het schrijven van de testbank. Het schrijven van de testbank voor fulladder en Mux zijn zo eenvoudig als het schrijven van hun ontwerp. Probeer eerst en zelfs dan krijg je niet, vraag dan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back