Help me op te lossen een vergelijking!

H

hamidr_karami

Guest
hi all kunt u dit oplossen / inf | | (x ^ (u-1)) * sin (x) dx =?? | / 0 bye

hi steve10 danken u voor het / inf z ^ (-u) Pi i know | -------- dz =------------ / 0 1 + z ^ 2 2 * sin ((1-u) * pi / 2) maar ik weet niet afleiden het. kunt u afleiden dat voor mij.

[Quote = hamidr_karami] hi steve10 u te bedanken voor het / inf z ^ (-u) Pi i know | -------- dz =------------ / 0 1 + z ^ 2 2 * sin ((1-u) * pi / 2) maar ik weet niet afleiden het. kunt u afleiden dat voor mij. [/quote] Het bovenstaande is de directe citaat uit je laatste bericht. Kun je het lezen? Had u verwacht dat ik kon lezen? Ben je serieus bent over uw vraag, of ben je gewoon gek hier in de buurt? In ieder geval zal ik nog steeds een gok en probeer nu te beantwoorden, maar niet later. Probeer te integreren berekenen [z ^ (-u) / (1 + z ^ 2), {z, 0, Infinity}]? Er zijn een paar manieren om dit integraal op te lossen. Een van hen is door infinte product van de zonde [x]. Het proces is vrij lang, en is dus in, we zullen vergeten. De eenvoudigste manier (voor mij) zou worden met behulp van het residu Stelling. Hier zijn de stappen: 1. Stel f (z) = z ^ (-u) / (1 + z ^ 2) (merk op dat, -10. De rest alleen om een aantal algebraïsche bewerkingen. Good luck.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back