Help me om diffential die filters ....

D

darlling5147

Guest
kan iemand mij vertellen wat is het verschil tussen deze filters i genaamd hieronder: - normaal filter - Butterworth filter - Bessel-filter - Sallen-key architeture filter - multi-feedback architeture filter thx veel ...

Hallo, Filters zijn in principe twee soorten passieve en actieve. Passieve filters gebruiken RLC componenten voor het selecteren van de cut-off-frequenties. Actieve filters zijn passieve componenten als actieve componenten, zoals operationele versterkers. Passief filter topologieën zijn in principe T-netwerk, Pi-netwerken. Actieve filter topologieën zijn Butterworth Chebychev Bessel Butterworth filter geeft een maximale doorlaatband vlakheid terwijl de rolloff is een punt van zorg Chebychev zorgt voor een goede rolloff, maar het kan oscilate in doorlaatband. Bessel-filter hebben een lineaire fase respons over een breed Rande van frequenties. maar doorlaatband rimpelingen zijn van zorg. Sallen-toets en meerdere feedback zijn tweede orde architecturen Hoop dat dit helpt. Neem een kijkje op het document Dankzij Kasi

heel erg thx voor meer informatie. is erg handig voor mij ... thx veel: D dus betekent Sallen sleutel / multi-feedback is anders met 2de orde Butterworth-filter van IZT?

Hallo, Sallen sleutel en meerdere feedback zijn de topolagies die u kunt gebruiken voor het type filter. Deze kunnen worden gebruikt voor de uitvoering van Butterworth-filter ook. Dit zijn niet alleen tweede orde, maar kan worden geïmplementeerd voor een hogere orden ook. Ga door Texas Instruments site. U kunt materiaal Dankzij Kasi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back