Help me om de antenne ontwerp van E-vormige

E

evyta

Guest
lieve allemaal .... mijn naam Evyta, en nu ik probeer jaar het ontwerp van de antenne Wideband E-vorm voor mijn Mid term opdracht op de universiteit. En nu heb ik een probleem bij het maken van een antenne Wideband E-vormige die actief zijn in 1800 MHz-2400 MHz met een VSWR 1.3 HFSS gebruikt. Ik heb geprobeerd door mijn zelf aan gesimuleerd door HFSS, maar eigenlijk is er iets mis is met mijn ontwerp. En helaas, ik weet niet wat er mis is. Als je het niet erg, dan kunt u me helpen om mijn probleem op te lossen door het controleren van mijn ontwerp en mij te vertellen, dat een onderdeel dat ik vast aan de specificatie te krijgen boven. Ik probeer de HFSS bevestigen dat ik het ontwerp en ook het papier dat wordt de referentie van mijn project. vriendelijke groeten evyta angelya

Hi Uw ontwerp komt niet overeen met de papieren ontwerp en u probeert te voeden in het middelste deel van de 'E', maar in de krant het voer is op Yo en Xo. U hebt ook verhoogde de 'E' patch met 15 mm, waarom? Het moet op substraat. Ik denk dat je moet herontwerp opnieuw in te voeren model en proberen. Best of Luck Lakshminarayana.

lieve Lakshminarayana. bedankt voor het antwoord. eigenlijk weet ik niet hoe ze het voer nauwkeurig te vinden. Ik bedoel, heeft het papier niet te vermelden hoe de Yo en Xo te krijgen. dus ik probeer mijn antenne voeden met vallen en opstaan. als je het niet erg zal je me vertellen hoe de waarde van Xo en Yo te krijgen. Ik heb ook verhoogde de "E" patch 15 mm, want ik lees een aantal artikel te krijgen widebandwidth kunnen we bandbreedte stijgt met dikkere van de ondergrond. dus ik denk dat het maken van een "kloof" tussen ondergrond en pleister kan de bandbreedte uit te breiden. is het verkeerd? zal je me de "juiste stap" het maken van deze antenne. Dus ik kan redesign mijn antenne en ontvang de specificatie die nodig is. Het spijt me als mijn Q ziet er belachelijk uit. Ik ben gewoon beginner op het maken van Antenna. Deze antenne is mijn opdracht van mijn jaren-project op de universiteit. bedankt Lakshminarayana Met vriendelijke groet

Hi In pagina 401 wordt vermeld. Het klopt dat we meer bandbreedte krijgen door het verhogen van 'h' van het substraat, maar in uw ontwerp pleister is niet aan de ondergrond. Eerst moet je juist gaan door het papier en maak aantekeningen van een ontwerp parameters en model in hfss, krijgt u het resultaat. Regards Lakshminarayana

Heeft u nog geen hfss, kan dus niet zien wat je doet. Maar Y0 is gekozen in het midden van de pleister. Je dan variëren X0 en de grootte van de "tong" (meestal Ls) om zowel een 50 ohm wedstrijd en de breedste bandbreedte krijgen. Ik denk dat als je beweegt Y0 uit het midden van de patch, zou je twee polarisaties te krijgen! Dit ontwerp werkt, zoals ik gebouwd heb wat. Maar je hoeft niet echt een brede bandwith zo veel als je een "dubbele bulten" of "double tuned"-vorm in ruil verlies. Precies in het midden van de band, zal de terugkeer verlies erger worden. U kunt alleen verbreden van de bandbreedte groot genoeg tot je bereikt je het slechtste geval terug verlies bij midband. Rijke Maguffin Magnetron LLC [url = http://www.MaguffinMicrowave.com] Maguffin Magnetron Consulting, een magnetron en RF [/url]

lieve Lakshminarayana en Biff44 danken u voor uw antwoord en uitleg. Ik wil u vragen meer, hoe de variabele te vinden op het papier (Ls, Was, Lt, en Lt), ik bedoelde de vergelijking met de waarde van de variabele te krijgen. Of kunnen we de waarde door het doen van trial and error? Ik heb de referentie geven van informatie over het uit de tekst boek ''compact en breedband microstrip antenne "door Kin Wong Lu op pagina 242 op de tekst boek, vertellen ze dat de lengte van de LS is tussen ( 0.7-0.85) L en de waarde van ≤ 0,27 Was W. en mijn vraag is het goed om de vergelijking te gebruiken, ik bedoel is dat mijn antenne hebben gelijkenis met de antenne op die tekst boek? Want het lijkt hetzelfde als de mijne. En hoe zit het met LT en Wt? Want op het Handboek, Hij heeft geen melding van de variabele van het. dank u voor uw aandacht Beste betrekking evyta

Als je HFSS en het lijkt te zijn het analyseren van het circuit goed, ik zou een aantal variabelen instellen als vaste, en verschillen een, zoals X0 voor 2 of 3 waarden, en teken vervolgens een grafiek van Re Zin vs X0. Dan zou ik pak het punt dat 50 ohm gezegd, en op Opnieuw analyseren HFSS voor die ene. Het is moeilijk om iets te optimaliseren met behulp van HFSS, want het duurt lang om een ​​elke oplossing.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back