Help me met mijn PC

M

marsvoltaire

Guest
Ik heb een probleem met mijn PC.Everytime I start mijn PC altijd wordt afgesloten tijdens het laden van mijn OS (Windows XP).Nadat ik zag de Windows XP-logo laden op mijn scherm voor meer of minder 5 seconden, sluit het net naar beneden en er is geen weergave op mijn monitor.Wat kan de oorzaak van?Ga ik alle hardware te vervangen .... Help me Pls .... Thanks

Hoi

Ik kom net uit ons zelf een probleem, stel ik u aan deze pk http://support.microsoft.com/kb/314058 lezen

succes

Sal

Als dit probleem zich voordoet onlangs, zodat de redenen kunnen zijn:
- Een virus.
- Een conflict van de nieuw geïnstalleerde hardware of software.
- Windows is beschadigd gedeeltelijk na een bepaalde tijd gebruikt.

Zo kunt u:
- Boot en virussen scannen van een diskette of cd-rom.
- Verwijder alle nieuw geïnstalleerde hardware of software.
- Reparatie, of beter Windows opnieuw installeren.

Ik stel voor dat je Windows opnieuw installeren als je het hebt gebruikt voor 6 maanden of langer, is het de beste oplossing in ieder geval.En probeer Norton Ghost of een hulpprogramma voor het maken van Drive Image voor snelle back-up de volgende keer.

nguyennam

Klinkt niet als vaste schijf omdat anders het zal alleen maar hangen op het opstartscherm.
De belangrijkste oorzaak Ik vermoed is dat de CPU is oververhit nadat u Windows en automatisch uitschakelingen te starten.
Kun je direct opnieuw nadat het afgesloten?

Andere oorzaken misschien je andere hardware is tekening te veel macht.
Heb je installeert iets nieuws de laatste tijd?

By the way, wat zijn je computer specs (processor type & snelheid, moederbord, etc. ..)

Voordat vermoeden uw pc zelf, alleen controleren of u de netvoeding hebben genomen door middel van een extender.Zo ja, check it.Als u HAV genomen de levering rechtstreeks uit een wandaansluiting, controleer dan de aarde en neutrale lijnen.Als het van een werkende UPS, dan ok ...probleem kan te wijten zijn aan pc h / w.

@ Invent:

Hier is de specs:
P4 1.8GHz
ECS Mobo
64MB Inno 3D Videokaart
256MB DDR PC2700

Ik ben vermoeden een videokaart probleem ... Zou het mogelijk zijn?
Ook ik probeer te vensters op de veilige modus, maar hetzelfde gebeuren lopen, alles wat ik zie is een donker scherm.Bedankt

Klinkt als 4 jaar oude PC ..
Meer dingen mis gaan.

Gewoon om te bevestigen, is het afsluiten van het systeem volledig of is het nog steeds op, maar heeft een leeg scherm?
Als het systeem draait en u krijgt blanco scherm dan is het zeker de videokaart en moniter probleem.

Zijn alle fans werken?CPU, voeding, northbridge (als er een is), videokaart, enz..)

Happy oplossen van problemen.

De stroom is ingeschakeld, maar er is geen display op mijn monitor ... Ook is de CPU-ventilator werkt hetzelfde met de videokaart.Maar, ik zie geen licht (LED niet ON) op mijn moederbord.Heeft het iets te maken met het moederbord?Bedankt voor uw antwoord ..

Er is een probleem met uw besturingssysteem.Installeer en het zal goed zijn.U kunt ook een ding, een DOS-opstartdiskette en het draaien, als alles ok is dan opnieuw installeren van het besturingssysteem.

U kunt ook gebruik maken van "fdisk" in het DOS-opstartdiskette om te zien of de partitie is verwijderd of niet.

Het is misschien Virus.U shoud treedt in de Veilige modus door op F8 te drukken tijdens het opstarten en kies Veilige modus.Afterthat opgericht Antivirus software en scan uw computer meteen.

Bedankt voor uw antwoord .... Ik heb al vast mijn PC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back