Help me met Crystal radio (DC blokkeren dop)

A

avdrummerboy

Guest
Hi all I wanna get in RF experimenten en het bouwen en vroeg me af: Alles wat ik heb zijn Silicon Diodes (geen germanium identiteitskaarten) en vroeg me af of ik een kleine vertekening naar voren van toepassing zijn en in een reeks DC blokkeren Cap zal dit helpen RF-signalen te krijgen voorbij de barrière spanning en hoe goed zal dit werk.Ik ga gewoon experimenteren, maar vroeg me af volkeren gedachten hier.

Thanks in advance.

Twee links worden verzorgd door mij.Vriendelijk blik op de post http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=289253&highlight =

Groeten

Ik herinner me die post, ik probeer alleen maar te zeggen dat, omdat alles wat ik heb zijn Silicium diodes, als ik zeg plaats een 1.5V batterij met een kloof van twee spanningsdeler over de anode van de diode en vervolgens een DC-blokkerende cap in serie met het goed na, zal de DC / RF superpositie werk, doet iedereen denken?

Radioshack, Allied elektronica, een diode in theorie werkt, Germanium wordt gezegd dat het beter worden echter.

Hoi,
Er is geen kwaad om te proberen uw idee, maak een lus rond DC diode met een drijvende batterij en een controle op de huidige weerstand om vertekening is; en een tweede lus met inbegrip van een AC-LC-tuner, een condensator en een hoge impedantie koptelefoon aan de overkant van de aangesloten partijdig diode.
Groeten,
Laktronics

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back