Help me het oplossen van een differentiaalvergelijking

N

news

Guest
W ofercie firmy iiyama pojawił się nowy monitor z matrycą o przekątnej 26 cali, wyświetlający obraz o rozdzielczości 1920x1200. Charakteryzuje się krótkim czasem reakcji wynoszącym zaledwie 2 ms i kontrastem 6000:1 ACR.

Read more...

Hi HELP! Kan iemand me helpen met deze pls? Ik kan niet helemaal figure it out. Dank bij voorbaat. Probleem: Een meer met een opslagcapaciteit van 10.000 hectare-ft is lowere tot hij bevat slechts 1000 Arce-ft van het water, op withc keer is het behandeld met 2 ton van een giftige chemische stof om het te ontdoen van undersirabe waterleven. Nieuwe soorten worden ingevoerd die geen mre kan verdragen dan 10 ^ -4 pond van chemische per Arce meter van het water. Vers water komt het meer via een aantal beken met een snelheid van 5 acre-ft/hr, en het water komt vrij uit het meer tegen het tarief van 4 acre-ft/hr. Ervan uitgaande dat de chemische stof wordt snel en gelijkmatig verdeeld over het meer, wanneer zal de hoeveelheid chemisch bereikt de tolerantie niveau van de nieuwe soorten, zodat ze kunnen worden geplant? Hoeveel te meer water zal het meer te houden op dat moment? Nogmaals bedankt!

Dit betekent niet nodig differentiaalvergelijkingen. Plaatsen deze vraag op een chemisch ingenieur bord.

Klinkt als een constante Stirred Tank Reactor probleem ... de eerste orde ODE en ja een chem eng probleem. rt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back