Help me erachter te komen waarom alle functies van mijn VRC worden omgekeerd

D

devojka

Guest
Alle functies van de videorecorder zijn omgekeerd. Voorbeeld: ik druk op Play en het keert, ik drukt u op Stop het speelt, etc. Please, wat te doen? Dank u allen.

Als u in staat zijn om uit elkaar te halen uw videorecorder doe het dan na dat u kunt de VCR knoppen bord met een reinigingsspray of oplossing dan krijgen gedroogd en het uit te proberen of het nog steeds hetzelfde dan moet je de knoppen, veel geluk vervangen. ..

[Quote = devojka] Alle functies van de videorecorder zijn omgekeerd. Voorbeeld: ik druk op Play en het keert, ik drukt u op Stop het speelt, etc. Please, wat te doen? Dank u allen. [/Quote] Het lijkt erop dat "mode switch" heeft verpest. Ten eerste, je moet het vinden, dan open, dan schoonmaken, en dan zet everyithing terug. :) Dan weer kan het mechanisch probleem waardoor "mode switch" draait in de verkeerde richting of niet volledig aan de gewenste positie. Controleer dat en zien of het helpt.

jongens heel erg bedankt. Ik zal doen alsof een repairgirl worden het komend weekend :) **** Republiko Srpska zemljo najmilija!

beter vind ik een vriendje te komen om een nieuwe aan, ik ontmanteld en ik creëerde een groter probleem :) kopen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back