Help me een DC-AC inverter gestuurde ontwerp van PWM

B

bctang

Guest
Hallo, ik moet dc ontwerp AC omvormer van DC +12 Volt AC 230. Maar ik moet PWM te gebruiken om de omvormer te controleren. Ik heb met behulp van "Sinusoidul Pulse Modulation" om de MOSFET transistor te controleren. Als ik met behulp van PWM naar de MOSFET transistor (inverter) te controleren. De PWM signaal vervorming. Ik heb het testen sluit de AC-belasting (lamp 230Vac/5W), de uitgangsspanning van de inverter dalen tot ~ 120Vac. Hoe te controleren of belangrijk het netsnoer van de uitgangsspanning altijd 230Vac wanneer sluit de AC-Load? : Cry:

Terugkoppeling regelt de o / p spanning en ook het stabiliseren van de CKT. bimbla.

[Quote = bimbla] Feedback-lus zal de o / p spanning ook reguleren en stabiliseren van de CKT. bimbla. [/quote] kan u meer uitleg detial over. TQ! : Roll:

Uw ontwerp is van de aangedreven type. Het reguleren van de o / p voltage, moet je een deel van de o / p spanning (step-down te tikken ----> corrigeren ----> filter) voer en geef het aan de ingang. De teruggekoppeld signaal zal genereren een erroe spanning en o / p correctie zal plaatsvinden op basis van deze fout spanning. Ten aanzien van de o / p golfvorm betreft, heb je niet inbegrepen (aangegeven) elke vorm van het filter aan de vervoerder remoce. Deze o / p filter zal de integratie van de pulsen om je sinus. bimbla.

U: de o / p spanning (AC 230V) nodig om step-down te tikken ----> corrigeren ----> filter. Zodat, stap 1) het filter signaal feedback in te voeren stap 2) dan het ingangssignaal vergelijken met de feedback signaal van de stap 3) dan genereert de fout signaal stap 4) dan? kunt u een blokschema van mij, kan ik meer begrijpen van uw blokschema. Uw blok diagram omvang niet zo groot omdat ik niet genoeg punt naar beneden te laden. TC: oops: Hoe doen de o / p filter zal de pulsen te integreren om u sinus?

In uw geval, als de o / p spanning vermindert, is verhoging van de sinusgolf amplitude nodig en vice-versa. De o / p filtre kan niets meer dan een LC-filter fungeren als een low-pass (integrator) circuit te zijn. Als u nog steeds niet het idee krijgen, zal ik proberen en komen met een aantal OPMERKINGEN of geven u een blok dia. bimbla.

[Quote = bimbla] In uw geval, als de o / p spanning vermindert, verhoging van de sinusgolf amplitude is vereist en vice-versa. De o / p filtre kan niets meer dan een LC-filter fungeren als een low-pass (integrator) circuit te zijn. Als u nog steeds niet het idee krijgen, zal ik proberen en komen met een aantal OPMERKINGEN of geven u een blok dia. bimbla. [/quote] als de sinus is distortion are u ervoor dat de amplitude kan verhogen? Ik ben met de IC-8038 Waveform Generator. Ik heb geen idee over de o / p filter. Hieronder is mijn schematisch schakelschema voor Inverter-Controller

Wilt u alstublieft STOP het uploaden van uw circuits zo groot proprietary bestandsformaten?? Mensen zijn niet nog een 1,7 MB bestand te downloaden en je als het alleen maar bevat een eenvoudige blokschema te helpen ... Gebruik ofwel Acrobar PDF of GIF / JPEG voor circuits! Geen woord / PowerPoint-documenten please! De volgende keer waarschuwing ...

Dankzij SuperMod, maakt mijn werk een beetje makkelijker. Uw circuit is zeer eenvoudig. Een aantal basisregels van de omvormer, zoals gratis rijden met deadzone aan de o / p brug rijden ontbreken. Dit zal resulteren in afname van de efficiëntie, o / p vervorming en verwarming. Ik raad je de boeken en het werk op een aantal basisprincipes. Voor zover klaar referentie betreft, is het bezit komen van 12V DC naar 230V AC inverter circuit gepubliceerd in Elektor * bimbla.

Ik besefte dat je bent sinus vergelijken met niet-stabiele o / p. U hebt gemist omzetten van niet-stabiele o / p tot trianglular wave. U moet borstel-up van uw basics. (Ik hoop dat u positief nemen) bimbla.

[Quote = bimbla] Ik realiseerde me dat je bent sinus vergelijken met niet-stabiele o / p. U hebt gemist omzetten van niet-stabiele o / p tot trianglular wave. U moet borstel-up van uw basics. (Ik hoop dat u positief nemen) bimbla. [/Quote] Hartelijk dank voor uw suggestie zal ik brush-up van mijn basics maar nu heb ik geen tijd voor. Ik moet mijn project af te ronden 2 maanden en dit is slechts een deel van het ik moet doen. Kan u mij helpen, ik echt uw hulp nodig. Hoe kan ik mijn omvormer? Hoe te ontwerpen omzetten van niet-stabiele o / p tot trianglular wave?

Overweeg Close Loop Besturing door middel van uitgang volatge feedback .. Een pid kan worden beschouwd ...

Ik besefte dat je bent sinus vergelijken met niet-stabiele o / p. U hebt gemist omzetten van niet-stabiele o / p tot trianglular wave. U moet borstel-up van uw basics. (Ik hoop dat u positief nemen)

Het heet DAC. Digitaal-analoog converter. U vindt info. gemakkelijk van het web. Gejuich.

U kunt het type "inverter DC AC power schema" op Yahoo Search

Nou, ik heb al gezocht via Google of Yahoo. Ik heb meer specifieke informatie van een aantal deskundigen op dit board. Thanx toch.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back