Help me bouwen van een goedkope mobiele telefoon stoorzender

T

tridoshanjay jain

Guest
hi im tridoshanjay Jain ............. Ik wil een mobiele telefoon stoorzender te maken in zo veel lage kosten ... Ik wil circuit diag. ervan ........ pls help ...

Nou ik niet over het schema, maar ik kan u een idee ... ook onze mobiele telefoons werken op 1800-2400 Mhz Career band ... dus als je gewoon een circuit zou osciate een productie van frequenties tussen 1800 en 2400 Mhz vervolgens de signalen van de dienstverlener worden niet geaccepteerd door de mobiele telefoon als uw signalen hebben een sterkere macht (voor een bepaald gebied), en dit zal nu toestaan ​​dat een ander met dezelfde frequentie carrière tot bijna bereiken. Met vriendelijke groeten

moet je een oude telefoon-en ontgrendelen de PLL dan stroboscoop op en neer de freq tx-uitgang op, zodat jam tx drager en voeg dan 1kHz DTMF-toon en de ramp op en neer zo snel mogelijk beter is een elektrische motor van een type voor jammen radio heeft borstels op zijn armiture rotor cilinder vaste magneten en spoelen de borstels draaien rond de binnenkant van de cilinder en de cilinder heeft verschillende afmetingen van de leidingen daarop de borstels geef vonken de borstels zijn gemaakt van nikkel de hele cilinder is gemaakt van messing en voeg een antenne aan de buitenmantel cilinder

En na te gaan wat anders het knock out, en of het daadwerkelijk legaal is om te gebruiken in uw locatie ....

wat een zeer goede suggesties ............. Ik wou dat ik die ideeën ......... Ga naar Google type in schematische weergave van de mobiele telefoon stoorzender dan heb je een veel plaatsen om te kijken inch ....

hopen dat dit h ** p help: / / www.ladyada.net/make/wavebubble/ *= t

check this [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 6 minuten: [/color] [/size] zijn er een aantal ontwerpen

Er is veel links en bestand attachement, zoeken JAMMER in het forum

Ik weet niet in welk land u zich bevindt, maar het is illegaal om mobiele telefoon stoorzender te gebruiken in de VS.

Ik heb een project op GSM stoorzender die ik zou willen verkopen .... het werkt prima voor GSM-netwerken en ik heb niet getest CDMA-netwerken op het ... Als iemand van Mumbai is geïnteresseerd in het kopen kan me e-mail op hallowed_be_thy_name_11 (at) yahoo.co.in [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 minuten: [/color] [/size] Ik heb een project op de GSM-jammer dat ik zou willen verkopen .... het werkt prima voor GSM-netwerken en ik heb niet getest CDMA-netwerken op het ... Als iemand van Mumbai is geïnteresseerd in het kopen kan me e-mail op hallowed_be_thy_name_11 (at) yahoo.co.in [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 50 seconden: [/color] [/size] Ik heb een project op de GSM-jammer dat ik zou willen verkopen .... het werkt prima voor GSM-netwerken en ik heb niet getest CDMA-netwerken op het ... Als iemand van Mumbai is geïnteresseerd in het kopen het kan me mailen op hallowed_be_thy_name_11 (at) yahoo.co.in

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back