Help: Maak IO pad met Ontmoeting

A

Asmah Truky

Guest
Hallo ...

Ik ben een eerste keer gebruiker van nano ontmoeting.Hoe maak je een blanco IO pad met Ontmoeting?Ik heb geprobeerd om rond te kijken voor eenvoudige instructie, maar kon geen vinden.
Aangezien alleen de technologie LEF-bestand, heb ik nodig om mijn eigen pad IO LEF maken?

Bedankt

Ja.Technologie LEF bibliotheek is niet genoeg.
-------------------------------------------------

Je hebt te bereiden I / O-pad LEF bibliotheek met andere instrumenten, zoals virtuoos.

waar zou ik te lezen over deze, over hoe u dit bestand te bereiden ??????Prasad

Hi Prasad,
Controleer uw tech LEF bestand, moet hij de cel IO informatie te bevatten, indien zij doesnt die informatie hebben contact op met uw bibliotheek team, want we moeten IO cel en lay-out ontwerpen met behulp van virtuso (ICFB).
Als dat nog niet klaar was met uw bibliotheek team:

- Vraag wat zijn de input en output pinnen en de geschatte loactions van die pinnen.
- Maak een Black Box met behulp van nano-ontmoeting.
BlackBox: Is een dummy-module met de pin informatie.

U kunt dit in uw ontwerp en ga door totdat je IO-team krijgt de info.

- Arimilli Rajesh

Rajesh Mag ik uw e-mailadres indien mogelijk, als er wat meer twijfel in deze dingen.

Als u wilt kunt u mij mail (at) gmail.com, zodat shinde.prasad dat ik ur e-mail adres kan hebben.Bedankt,
Prasad

Hi U kunt mij bereiken op Arimilli.Rajesh (at) gmail.com

ja je hebt een bestand lef vraag uw leverancier om lef bestand voor pad cellen ..

je je netlist bewerken en toevoegen component io pads voor alle in en uit pinnen ..en dan zal het importeren lef automatisch bestand regonises als het pad te vullen cellen en plaats het rond de kern ..en voeg vulmiddel om de kloof te dichten ..

groeten

Shankar
tallika

PDIDGZ Pibiasip (
. PAD (Ibias),
. C (ibiasI));

als ik rgt dit is oe pad van cellen in het LEF bestand whjich ik gevonden, kan iemand vertellen hoe schrijven we dit ?????hier zijn wat meer van de gegevens gekopieerd van lef bestand

PDIDGZ Prefclkip (
. PAD (refclk),
. C (refclkI));

PDIDGZ Pintip (
. PAD (int),
. C (INTI));
we handmatig op te schrijven voor alle pinnen ??????thanks, pls antwoord snel, als alle documenten over hoe dit fille schrijven, zou brt

Prasad

hi controleren of u heeft deze lijn van lef bestand ..omdat u zijn op dezelfde wijze te schrijven in netlist ook.

eenvoudig te verklaren gewoon uitgang pin namen als signaal name1 ...
dan hoef je alleen dat PDIZG (iets) als onderdeel verbinding name1 met namen uitgang pin ..

veranderen topmodule namen als naam1 enz. ...Groeten
Shankar
tallika

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back