help-hoeveel mijn PSRR van LDO moet worden bij mijn aanvraag?

L

lxcpku

Guest
Hallo, allemaal
Ik ben het ontwerpen van een LDO nu, en het wordt gebruikt in een sim-kaart voor mobiele telefoon.dat wil zeggen, batterij levert voor de LDO.Ik vraag me af hoeveel van mijn PSRR LDO moet in deze toepassing.
iemand die deze ervaring kan mij helpen?Het is zeer gewaardeerd.thx a lot.

BTW: het maxmum lading stroom is 20mA, en de huidige comsumption in de standby-modus is 20uA van de LDO.Dus ik kon het verbeteren van mijn GBW te veel.de GBW van mijn LDO is ongeveer 1M.
iemand zei PSRR moet worden 60dB (at) 10k, isnot dat te veel agressief?en binnen de huidige verstrekt.60dB (at) 1k kon worden gerealiseerd.dan wordt het OK voor mijn applicaion?

Hi Is de LDO gebruikt om te leveren voor de digitale circuits?

ja, is de LDO gebruikt om te leveren voor de digitale schakelingen

hoi!

Ik denk dat het veel is afhankelijk van uw stroomvoorziening filter, als je voeding filteren startaanloop bij 1 MHz, dan is uw PSRR voor uw LDO ontwerp moet ten minste tot 1Mhz.

samenvatting is dan 1 MHZ, voeding lawaai zorg door LDO.

Boven 1 MHz, voeding lawaai zorg door Power supply filter.

Hope it helps.

40dB is een goede praktische waarde op de LDO lus bandbreedte.

Mijn opmerking is dat je moet bespreken met de toepassing en marketing jongens in uw bedrijf.Ook kijken naar andere concurrent ICs in de markt, omdat de marketing jongens willen de specificaties te sluiten of beter om de concurrent ICs.Bespreek met de toepassing jongens uit te vinden wat andere toepassingen naast voor SIM-kaart aanvragen.

Het uiteindelijke doel is het ontwerpen IC die kunnen verkopen.Dus bespreken met hen te finaliseren van de specificaties als u een probleem te definiëren, of die voldoen aan de specificaties.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back