Help: Hoe rook en flam detector werkt??

N

news

Guest
Paryski sąd orzekł, iż Google łamie prawo, skanując książki bez zgody właścicieli praw autorskich, i udostępniając ich fragmenty w internecie.

Read more...

Hallo allemaal ik wil brandmeldinstallatie systeem met behulp van AT89cxx ontwerp, maar ik weet niet hoe rookmelder werkt, of wat is zijn gedrag bij het detecteren rook, zodat ik dat er r brand weten op elke plaats. wat zijn die spanning in normale staat en in brand staat? hoe ze zijn aangesloten?? plz help ahmed

Het heeft in principe twee sensoren die warmte en licht detecteert apart en intern om, zodat ge-AND, dat de sensor een uitgang geeft alleen als er warmte en licht zowel aanwezig als in het geval van een vlam

De theorie achter de rook of gas detectoren is interferometry.Try op zoek naar Mach-Zhender interferometry.Try zoeken in google naar interferometrie methods.This zou heel helpen u om te komen met de detectoren [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 14 minuten: [/color] [/size] ik eigenlijk vergeten te vermelden over de gasdruk sensors.please verwijzen naar dat en ook verwijzen naar de mach-zhender interferometrie

Hoe rook sensoren werken wordt beschreven op: Hoe vlammenmelders werk is beschreven op: Je zou de gegevens nodig sheet voor de sensor die u van plan bent om te gebruiken om de exacte parameters voor uw specifieke circuit te bepalen. Er zijn links naar specifieke producenten op elk van de hierboven referentie-pagina's.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back