Help: Hoe om te gaan met de informatieverplichtingen die niet worden gebruikt?

H

honghongrong

Guest
Ik gebruik Virtex II Pro het ontwerpen van een systeem.
Maar ik alleen gebruik maken van een aantal informatieverplichtingen en er zijn nog
vele andere informatieverplichtingen die niet worden gebruikt.Hoe kan ik omgaan
deze ongebruikte informatieverplichtingen?Zal ik ze connenet
aan de grond?

Voel je vrij om ze verlaten niet aangesloten, aangesloten op 0V of V.. Echt niet toe doet ...

Ik denk dat, als het allemaal i / p, rechtstreeks verbinding met GND / VDD.Maar als er niet zeker van, voeg een weerstand aan elke i / o omlaag trekken.

Alle ongebruikte ingangen moeten worden gebonden hoog of laag, een weerstand niet nodig, alle ongebruikte uitgangen kunnen worden zwevend links.Dit is een vuistregel voor alle digitale schakelingen.

btbass wrote:

Alle ongebruikte ingangen moeten worden gebonden hoog of laag, een weerstand niet nodig, alle ongebruikte uitgangen kunnen worden zwevend links.
digital circuits.
Dit is een vuistregel voor alle
digitale schakelingen.

Ace-X, je eerste link niet vermeld Virtex II Pro.De V2 data sheet zegt ongebruikte pinnen hebben interne pulldown weerstanden, maar de V2P gegevens Sheed niet zeggen.Of is het heel goed verborgen.

Als het mijn project, zou ik laat de pennen los op de PC aan boord, en configureren ze met interne pull-down weerstanden.Zij zullen kort drijven tijdens de configuratie tijd, maar de meeste toepassingen zullen niet schelen.

echo47 wrote:

Ace-X, je eerste link niet vermeld Virtex II Pro.
De V2 data sheet zegt ongebruikte pinnen hebben interne pulldown weerstanden, maar de V2P gegevens Sheed niet zeggen.
Of is het heel goed verborgen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back