Help CST MWS Waarschuwing Farfield onjuist is!

X

Xoan

Guest
Ik ben het simuleren van een antenne. Microstip S-vormige vlakke antenne. Nou, geen waarschuwingen in Trasient Simulation, maar lijken in Farfield deze waarschuwing "Farfield onjuist is!". Wat is het probleem?. Dank. Versie van CST MWS 4.3.

Ik kan niet zien je model, maar 1) Randvoorwaarden zijn te dicht bij 2) Als u gebruik maken van de AR-filter dan S11 is goed, maar te veel energie in het systeem voor een FF te transformeren 3) Verre veld te controleren is te klein en snijdt de structuur of de haven. HTH

Hi, - Hoeveel we veronderstellen toe te voegen als de ruimte in de grens? - Hoe de AR-filter te gebruiken? en wat is de fysische betekenis van dat? -

De AR-filter is in feite een reactie voorspeller in het tijdsdomein. Dit alles doet is recognisae de demping en de respons en extrapoleert, zodat wanneer de FFT wordt uitgevoerd is er geen tijdsdomein afbreekfout (rimpel op S parameters). Als u stopt simulationg met te veel energie in het domein, zal de AR worden OK, maar de nabije ver tx zal onjuist zijn. Als u gebruik maken van open ruimte toe te voegen grenzen zal het berekenen van de juiste afstand

Sorry, Dit AR-filter is iets heel nieuws voor mij. Is er een link om meer te lezen over en wanneer het te gebruiken? Er is geen rimpelingen in het bovenstaande voorbeeld. Som waarom gebruik dan AR-filter? We hebben onnauwkeurige verre veld resultaten kan AR-filter dit probleem oplossen? Groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back