Heeft iemand gebruikt Lindenblad antennes in mobil links?

N

nandopg

Guest
Zo ja, de vraag: Hoe zit het met de immuniteit van deze antenne betrekking tot multipath in mobil links met behulp van analoge FM-en digitale QPSK?

Thanks for any help,

NandoPG

Ik installeerde lang geleden een Lindenband antenne voor een 433MHz repeater.De voorstellingen waren iets beter dan een vlakke grond, maar de monteurs waren zo gevoelig voor de wind, dat maakt mij te vervangen met een verticale dipool.

Omdat de isolatie tussen Lindenband elementen relatief arm is (vanwege de afstand) Ik denk niet dat dit soort antenne kan een goede diversiteit te geven (helpen voor multipath).

VFone,
Dank u voor uw antwoord.

Ik begrijp uw punt.Maar mijn applicatie is een kort bereik binnenshuis link die in 2,4 GHz.Ik heb geprobeerd sommige soorten omnidirectionele antennes in de zender met geen succes.De ontvanger einde is directionele dipool array.
Vervanging van de door een omni directionele antenne in de TX de kant van de koppeling werkt magnifically, wat leidt me om te veronderstellen dat ik een typische multipath probleem.
Ik deed wat onderzoek op het internet en de Lindenblad antenne kijkt naar de keuze voor rondstralend toepassing in mobiele systeem in een sterke multipath omgeving.
Mijn probleem is dat ik niet te veel expertise op het gebied van antennes systeem en ik weet niet of het waard is tot het nastreven van deze Lindenblad pad.
Weten beter mijn aanvraag, wat zou je me adviseren?

Bedankt,

NandoPG

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back