Heb je hulp nodig .. uplink power control LTE met behulp van MATLAB

E

epy

Guest
helo er .. Ik heb hulp nodig bij het simuleren algoritme uplink power control LTE met behulp van MATLAB .. Er zijn verschillende verwijzingen van de IEEE tijdschriften genoemde systeem-niveau simulator en een link-niveau simulator .. wat zijn de verschillen tussen hen? en wat zijn de belangrijkste aspecten van het simuleren uplink power control.? en de laatste, is er iemand blokschema of stroomdiagram voor uplink power control of systeem-niveau en koppelen niveau simulator? bedankt

Ik ben ook bezig met hetzelfde onderwerp .. tot nu toe wat u deed in dat ..?

goed, ik heb op zoek geweest naar LTE gereedschapskist. nu ben ik nog aan het leren zijn code en een manier vinden om aangepast of steek de Pusch algoritme. hoe zit je?

Neem eens een kijkje op de LTE PHY Lab, dat is uitgebreide uitvoering van LTE Rel.8 Fysieke laag als een vorm van Matlab Toolbox. Hier is de link: [url = http://is-wireless.com/products/lte-phy-lab] LTE PHY Lab? | IS-Draadloze [/url] of op de matlab website: [url = http://www.mathworks.com/products/connections/product_detail/product_53919.html] 3PTY - LTE PHY Lab en WiMAX PHY Lab - LTE en mobiel WiMAX PHY layer toolboxen [/url]

Voor zover ik weet, LTE PHY Lab niet is een open source tool, dankzij waarom is goed beschreven, met flexibele controle over alle noodzakelijke parameters, bijvoorbeeld: - toewijzing van middelen (aantal en plaatsing van de middelen blokken) - ingang bits voor data-en controle kanalen - MIMO-configuratie (aantal antennes en de wijze van bediening) - MCS (modulatie, transport blokgrootte, redundantie versie) - systeem parameters (UE en Cell ID's, het systeem BW, controlegebied grootte, UL-kanalen "configuratie) en een aantal extra kenmerken: - downlink en uplink (inclusief RACH) ondersteuning - Ondersteuning voor alle LTE bandbreedtes: 1.4MHz, 3MHz, 5MHz, 10MHz, 15MHz, 20MHz - Channel modellen inbegrepen (AWGN, SUI, E-UTRA 3GPP TS 36.101) - Test-bestanden inbegrepen - Mogelijkheid om te combineren met andere functies en Matlab Gereedschapskist (bijv. Signal Processing Toolbox en Communicatie Toolbox) Voor vragen denk ik, de beste manier is om rechtstreeks contact met hen, bijvoorbeeld via e-mail: info@is-wireless.com [/ e-mail] Cheers, Piotr

Kortom, ik probeer uit te vinden de relatie tussen PAPR reductie en Power Control in mobiele communicatie ... voor het krijgen van MATLAB-code, is er een goede website met betrekking tot dat ..???

Met LTE PHY Lab kunt u: • Sla de uitgang van de baseband golfvorm en post verwerken met de PAPR reductie algoritmen (door het configureren van geschikte transmissie) • emuleren PHY en draadloze kanaal te werken aan de Power controle algoritmes • werken op PAPR en PC algoritmen voor zowel de terminal en basisstations • het meten van de PAPR over echte signalen en te vergelijken met OFDMA SCFDMA • werken op echte en de nieuwste standaarden in mobiele communicatie. LTE PHY Lab: • zijn geschreven in Matlab (geïmplementeerd als Matlab toolboxen) en zijn makkelijk uit te breiden • weerspiegelt de normen specs - u kunt werken aan uw algoritmen met LTE PHY geïmplementeerd

Hieronder vindt u de film, die de LTE PHY Lab-programma en de mogelijkheden omschrijft: [url = http://www.youtube.com/user/TheISWireless] YouTube - TheISWireless's Channel [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back