Heb je hulp nodig plz ....

E

EEGig

Guest
Is er iemand die erin slagen om met succes geupload de VID & PID voor het gebruik van PIC18F4550 WinPIC800 JDM?Als uw antwoord ja is, wilt u de Hex bestand en de instelling voor JDM zekeringen.Ik slaag erin om JDM uploaden met behulp van de bootloader WinPic800 maar tot nu toe alle hex verzuimd de VID & PID.Daarom, deed mijn PIC18F4550 niet reageren op het VB voorbeelden uit Jan Axelson (De man die schreef het boek "USB Complete").Bij voorbaat dank jongens ....

De heer Microchip heeft een aantal monsters voor de USB-ontwikkeling met behulp van MPLAB C18 compiler (gratis voor beperkte optimalisaties).Ik heb samengesteld en gebruikt deze monsters (van Microchip) zonder problemen, en de VID & PID kan worden gewijzigd in de bron zonder problemen.Aan PC zijde heb ik een monster code in C Builder, die kunnen worden gebruikt als basis voor uw develpoment doeleinden.Aan PC zijde, kunt u de PID en VID ook moeten veranderen.WinPIC en JDM zijn gewoon flash-tools, en kunnen niet wijzigen van de code.Ik denk dat die code niet goed werkt of deze tools biedt geen ondersteuning voor dit apparaat, maar VID en PID kan niet achterwege worden gelaten voor deze tools.

Probeer eerst eens zien of u kunt flash tools een eenvoudig programma het gebruik van deze, als je kunt, kunt u ook een USB-flash programma, dan is het probleem is de code.Als dit uw probleem proberen steekproef krijgen een microchip en het gebruik dan voor tests doeleinden.

leomecma

leomecma schreef:

De heer Microchip heeft een aantal monsters voor de USB-ontwikkeling met behulp van MPLAB C18 compiler (gratis voor beperkte optimalisaties).
Ik heb samengesteld en gebruikt deze monsters (van Microchip) zonder problemen, en de VID & PID kan worden gewijzigd in de bron zonder problemen.
Aan PC zijde heb ik een monster code in C Builder, die kunnen worden gebruikt als basis voor uw develpoment doeleinden.
Aan PC zijde, kunt u ook wijzigen de PID en VID.
WinPIC en JDM zijn gewoon flash-tools, en kunnen niet wijzigen van de code.
Ik denk dat die code niet goed werkt of deze tools biedt geen ondersteuning voor dit apparaat, maar VID en PID kan niet achterwege worden gelaten voor deze tools.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back