Heb je hulp nodig over AT89C51 Programmeur

S

Setsuna13

Guest
Ik ben een volkomen newbie als het gaat om microcontrollers. Ik heb zoek en lees post over de bouw van de AT89C51 Programmer, maar er zijn een deel over het schema dat ik niet kan begrijpen. Kunt u delen een link van een AT89C51 Programmeur schema en kunt u uitleggen hoe u het te bouwen ... Zoals hoe de onderdelen van het schema, etc. aansluiten .. T_____T Het spijt me echt, ik ben echt niet goed in het begrijpen van schema's .... Pleaseee help me .... Ik ben meer in de programmering in plaats van het bouwen van dit soort stuffzzzz ... Ik heb het echt nodig om het te maken voor onze thesis ... Heel erg bedankt ....

ga naar deze site zeer gemakkelijk op te bouwen ik heb gebouwd mijn eerste programmeur van hier [url = http://www.kmitl.ac.th/ ~ kswichit/easy2/easy2_1.html] easy2 [/url]

Bedankt voor de link ... maar mijn probleem is weet ik niet iemand die mij kon het programma van de EZ55.hex te helpen in de master-chip [89C51] ... Is er een ander schema dat ik zou kunnen gebruiken?

moet je lading die hex code aan te vragen 89c51 je vriend als ze en ga naar de lokale markt een elektronicaleveranciers vraag hen dan om die code te laden chip zullen ze berekenen 25 rs (delhi prijs @ chadni chowk zij in rekening brengen) cheers uw programmer is klaar

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht toegevoegd om 16:47 ---------- Vorige post was op 16:39 ---- ------</span></span>
als u niet wilt dat dit een te bouwen dan kunt u deze hoeft u geen hexadecimale code om masterchip branden te bouwen [url = http://www.8051projects .info/content/8051-tools/17-8051-flash-programmer.html] 8051 Flash Programmeur - Gratis 8051 Microcontroller projecten [/url] 89c51 en 89S51 is dezelfde code afmetingen maakt gebruik van eerste parallelle soort programmeur waar hij als tweede is isp soort

Oke, Ik vroeg iemand om de hexadecimale code-programma in de master chip .. Ik heb alles aangesloten en ik heb alle geteste de polariteit en de spanningen ... maar elke keer als ik het circuit aansluiten op mijn computer en voer het HyperTerminal om de firmware te testen, na op enter te drukken, gebeurt er niets.
Easy-Downloader V2.1 voor ATMEL 89C51/52/55WD>
Dit zou moeten verschijnen toch? Maar krijg ik alleen een leeg scherm ... Als ik probeer gebruik maken van de EZDL4.exe en voer het uit, het zegt "Probeer verbinding te maken met COM1" of soms het laat zien "Available port not found". Ik heb geprobeerd het vervangen van de meester-chip en ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Please help me T_____T ik echt nodig om deze programmer eindigen zo snel mogelijk ...

Meestal Com 1 zal worden gebruikt of bezet door een aantal fundamentele apparaten die op het systeem. Ga naar Hardware profielen en verander de poort naar een ander dat niet wordt gebruikt .. kan zijn 3, 4 of 5 die meestal gratis zijn in de meeste van de systemen. Proost

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back