Heb je hulp nodig om te leren Visual C

I

isuranja

Guest
Hi everone,
Ik doe programmeren in Visual Basic en nu wil ik leren Visaul c . Pls helpen om een project te starten.
Bedankt,
Ishara.

Hi Ishara,

U moet doen de volgende stappen:
1.Allereerst moet je leren over de taal C, als je niet weet.U vindt een groot aantal bronnen op het web.
2.Daarna moet je leren over Windows programmeren concepten.
3.Tot slot moet je leren concepten C en Visual C -omgeving.

Groeten,
KH

Dank U voor uw advies KH.Als u weet please tell me een goede site voor krijgen Visaul Basic of Visual C tutorials.
Uw eerder aandacht is zeer waarderen.

Thanks & Regards,
Ishara

Allereerst vindt u vele tutorials in de Electroda als je dat zoeken.Ik heb ook een aantal e-boeken die gerelateerd zijn aan Windows programmeren en C programmering.Als je niet kon een aantal goede middelen te krijgen, laat het me weten om ze naar u sturen.

Groeten,
KH

isuranja wrote:

Hi everone,

Ik doe programmeren in Visual Basic en nu wil ik leren Visaul c . Pls helpen om een project te starten.

Bedankt,

Ishara.

hi, als je wilt dat basisinformatie hoe C te gebruiken dan kan ik u verder helpen.Of basis commando's en functies.Ik kan u niet helpen met een van de GUI schepping spullen in C right now .. als je geïnteresseerd bent in deze ...
Als je op de universiteit learnign C dan lemme weten als u enig probleem over de projecten en spul ... Good Luck hebben
Er is een website http://www.about.com, ze hebben zeer goede database voor alle talen .. Check dat uit ..

Hi Ishara,
Om te beginnen met VC , C moet u eerst weten en indien mogelijk, C goed.
Het is goed als je kunt beginnen met Windows Programming SDK.Een zeer goed boek voor dat is Charles Petzold en dan ga omhoog naar VC .Je zou kunnen gebruiken MFC Ground Up voor VC
Gebruik MSDN ten volle ..!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back