D
devilgod
Guest
Hi guys, is mijn naam devilgod, van de laatste maanden, heb ik onderzoek gedaan op het bouwen van FM-zender. Ik ben een totale newbie. Ik vond een video op youtube, waar die man maakte een houten FM-zender. m.youtube.com / watch? gl = US & hl = nl-NL & client = mv-google & v = DXhbGzdecHI & fulldescription = 1 Hij hebt de lijst van dingen ook nodig. Ik heb de dingen gekocht van de winkel. Lijst: - 1) 2N3904 transistor X 2. 2) 1nf keramische condensator. 3) 100nF keramische condensator. 4) 10PF keramische cap. 5) 33pf keramische cap. 6) 22nF keramische cap. X 2 7) 1-5p OM 30p lucht trimmer. 8) 470 R weerstand 9) 47K weerstand 10) 10k weerstand van 11) 68K weerstand 12) 1M weerstand 13) 10mm mic 14) Antenna 15) batterij stekker als ik nu de tut gevolgd, i cant zien wat weerstand & capacito hij is gebruikt. Betekent dat wat te gebruiken, waar en hij dint zelfs stem in video. Dus ik ben verward. Dus iedereen kan wat info, het schakelschema voor een FM-zender te maken van deze dingen. PLEASE.