Heb je hulp nodig ~! elementaire elektrische circuit analyse.

P

paraon00

Guest
Ik studeer zo eenvoudig CC en RC circuits. Onderstaande cijfers bevestigd, heb ik berekend dat de spanning van het aantal nodes als de ideale schakelaar is gesloten op t = 0. De eerste voorwaarde is hieronder weergegeven. t0, is schakelaar gesloten en V1 = V2 = 2.25V door de lading conservasion wet. Is het juist? Ten tweede, is dezelfde beginvoorwaarde gegeven aan de volgende figuur. t0, is schakelaar gesloten. Hoe kan ik oplossen V3, V4? Kunnen aanrekenen behoud recht worden toegepast om hier weer? please help me. Dank u.

Jullie zijn verstandig om constante last in plaats van energiebesparing te nemen voor het eerste geval. Het is vaak besproken als een soort paradoxon, maar eigenlijk wat energie verloren gaan, door straling, ohmse verliezen of wat u maar wilt. Het tweede geval is makkelijker, want opladen en energiebesparing wet uiteraard hetzelfde resultaat.

Dank je wel! FVM. Het is verrassend voor mij dat het tweede geval hetzelfde resultaat heeft als de eerste doet! Ik dacht dat V3 en V4 niet hetzelfde zijn na t = 0, want transient response enkele lading verliezen te maken door R1 en de C4. [Quote = FVM] Je bent het verstandig om constante last in plaats van energiebesparing te nemen voor het eerste geval. Het is vaak besproken als een soort paradoxon, maar eigenlijk wat energie verloren gaan, door straling, ohmse verliezen of wat u maar wilt. Het tweede geval is makkelijker, want opladen en energiebesparing wet uiteraard hetzelfde resultaat. [/Quote]

Geen kosten raakt verloren in een serie weerstand, alleen energie.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back