Heb je hulp nodig bij het maken van een eenvoudige PID-temperatuurregelaar

D

daoming4

Guest
: O Hey guys die er zijn .. ik ben een derde jr student in Dipolma in Microelectronic met een Final Yr-project nu. Ons project is als het niets te maken met Mircoelectronic spul .. Ons project gaat als volgt ... We hebben deze verwarmde Chuck, die een verwarming in hebben, en een thermokoppel. Onze Verwarmde chuck kan opwarmen tot 400 graden C .. ons doel is om een ​​PID-Temperatuurregelaar maken om het vuur te ard 400 graden C en stabiel daar te laten. Ik was op zoek naar sites en boeken ... maar cant lijkt kwam met een Circuit Design van de PID-regelaar. Welke aard dan ook mensen die er kunnen net als ons helpen? Vooruitblikkend naar het antwoord: wink:

Hi Gebruik Anagidm's FPAA chip AN221E04 en EDA tool (gratis), kun je het ontwerpen van een PID-temperatuurregelaar in 5min. zie www.anadigm.com voor meer informatie. ynhe

Hallo, Hier zijn enkele links: h ** p: / / newton.ex.ac.uk / onderwijs / CDHW / Feedback / h ** p: / / users.telenet.be / educypedia / elektronica / control-systems.htm * = t

We hebben deze verwarmde Chuck, die een verwarming in hebben, en een thermokoppel. Onze Verwarmde chuck kan opwarmen tot 400 graden C .. ons doel is om een ​​PID-Temperatuurregelaar maken om het vuur te ard 400 graden C en stabiel daar te laten. Ik was op zoek naar sites en boeken ... maar cant lijkt kwam met een Circuit Design van de PID-regelaar. Welke temperatuur sensor bent u van plan te gebruiken? De oplossing kan ervan afhangen.

Hallo, ik heb gecontroleerd dat Anadigm chip. Het lijkt erop dat met behulp van eenvoudige operationele versterker en Weatstone brug (analoog) eenvoudiger zou zijn. Groeten, eblue

Ik weet niet goed undesterd, U wilt uitvoering van PID-algoritme, maar voor de heks systeem, microcontroler, in C voor Computer, enz. Door