Heb je hulp nodig bij de bouw van mijn laatste jaar het project

S

saathis

Guest
Hallo vrienden, Hier im Saathis, nu doe ik het laatste jaar het project welke stem gebruiken om de deur te openen. Prototype voor dit systeem zal implementeren in Visual Studio, dan is er hardware-gedeelte dat magnetisch slot driver die het signaal zal sturen naar magnetisch slot aan de magnetische los om de deur open te betrekken. Dus, hier weet ik ho om de hardware deel te doen en moeten een idee en middelen op dat. Iemand kan mij helpen? :)

voor spraak gebruik HM2007 boord beschikbaar in de markt. magnetische sloten zijn verkrijgbaar in de oude printers, of in schroot junk winkels gemakkelijk

Saathis, stop het creëren van nieuwe discussies over dit hetzelfde probleem. U hebt gemaakt, vijf tot nu toe. Als u vindt dat u niet behulpzaam reacties ontvangen, probeer dan het beschrijven van uw probleem in meer detail. Als niemand kan begrijpen wat je probeert te doen, ben je niet van plan om heel veel hulp krijgen. U krijgt antwoorden die zijn alleen zo gedetailleerd als je beschrijving van het probleem is. Ook ik stel voor dat je ook je thread naam te bewerken om daadwerkelijk een beschrijving van uw probleem, in plaats van het posten van een vage "help me oplossen van mijn project," aangezien dit zorgt ervoor dat de meeste forum lezers te zuchten hoorbaar en te voorkomen dat uw draad. Van je nieuwste thread:
Hoe het wachtwoord te sturen die we spreken via de microfoon in circuit
De bovenstaande poster heeft al geadviseerd een voice recognition systeem voor u te integreren in uw systeem?. Ik zou niet aanraden om te proberen een dergelijk systeem op uw eigen implementeren, gezien uw kennelijke kennisniveau.
Hoe kan ik de stem signaal van mijn parallelle poort te sturen?
Uw parallelle poort van wat? Een PC? Een microcontroller? Een hyper-galactische transmogrofying desensitron?
Wat echt nodig in de elektrische deel aan de deur te openen?
Je kan een motor gebruiken om de bout trekken als het een bestaande sluis die u wilt communiceren met. Anders kun je kopen een elektronisch gestuurde slot.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back