Heb je hulp nodig bij Brain Computer-interface

H

hanukaran

Guest
PHP:
Hoi, Ik heb hulp nodig in mijn project. Ik moet een sofware die kan herkennen en classificeren van de brainwave.I dachten de software wilt met behulp van de matlab.Im beginner te ontwikkelen te ontwikkelen. Im leren now.I al hebben de eeg gegevens in het EOF-formaat en tekst-formaat. Kan iemand mij leiden om dit project te ontwikkelen. Bedankt en wat Prabakaran

hallo Prabakaran .. im ook het maken van mijn project op 2D cursorbeweging door middel van EEG-signaal .. kan u pls me die EEG gegevens te verstrekken? thnx vooraf

hallo Prabakaran .. im ook het maken van mijn project op 2D cursorbeweging door middel van EEG-signaal .. can u pls mij voorzien die EEG-gegevens? thnx in advance
ya zeker broer ..... laat me bevestigen .... Ik bevestig the.edf gegevens en. txt-bestand gegevens ..... anywat welk platform gebruikt ..... kunnen we samen doen als je wilt .... :) .. als je wilt neem me toevoegen op facebook pravan@live.com tanks n betreft Prabakaran MUnusamy

hi Prabakaran ik wilde ook een brain computer interface voor multi-beweging te implementeren in Matlab. zou u plz help me als u het deed. oprecht

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back