heb hulp nodig met DS1307 RTC

L

lassy

Guest
Ik probeer het bouwen van een RTC om gebruikt te worden in mijn temperatuurregelaar project en een PIC assembly code die leest en schrijft van de DS1307 RTC chip.I ben met behulp van de PIC16F877 die seriall data en klok pinnen nodig .. maar dont hebben een idee hebben over hoe om te gaan over it.PLEASE mij helpen ... dank

Hoi, De DS1307 Maakt gebruik van de I2C-interface. Het is al lang over gesproken in dit board. Klik op de zoekknop aan de bovenkant en schrijf DS1307 en klik op zoeken. Er zijn zo veel schakels in de raad van bestuur dat ik zelfs zou kunnen beginnen coyeing het ... Als u vond mijn antwoord nuttig is, klikt u op de knop met de tekst Hielp me . Veel succes.

U vindt een aantal nuttige informatie uit het project van de h ** p :/ / www.techdesign.be/

Beter gebruik CCS C compiler, het heeft klaar functie om een ​​I2C-commando uit te voeren.

Hoi, Ik weet niet of het "beter" om de C compiler te gebruiken - ik denk dat hangt af van Of u kunt programmeren C! Ik heb een aantal generieke I2C routines en post ze als je wilt, ik ben 16F877A gebruikt met montage nu aan een project, maar met behulp van een PCF 8583 moet de code werken prima. [

hai beter u gebruik ds1337 iy is zeer makkelijk te gebruiken interface dan 1307 als u wilt code stuur me een pm ik ben klaar om te helpen u

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back