Harmonisch evenwicht simulatie voor Vermogensversterker

Z

zhaofeng1983

Guest
Heeft PSS simulatie van SpectreRF in Cadence gebruik harmonisch evenwicht methode? Ik moet het ontwerp te simuleren in SpectreRF. Dank u.

geen PSS is niet een harmonisch evenwicht simulator, het is een steady-state tijd domian simulatie, maar cadans bracht een harmonisch evenwicht simulatie in de nieuwe Spectrerf wanneer u wilt gebruiken harmonische evenwichtige u kunt ADS gebruiken, het harmonisch evenwicht motor in ADS is zeer krachtig khouly

Bedankt, khouly. Ik heb niet de modellen voor ADS. Dus ik kan mijn ontwerp niet overdragen naar ADS omgeving

Er is een lnk in cadans en advertenties genoemd IFF dynamische link, zodat het kan worden gedaan, een andere manier, in advertenties is er een functie genaamd netlist converter, u kunt omzetten van de modellen van spectrerf of HSPICE of kruiden 3 tot en met ADS model, zodat u kunt werken in het circuit niveau in ADS khouly

is er een tutorial op het model transformatie? Kan het specifieke model bestand, zoals TSMC0.18 model worden omgezet in ADS modellen?

gewoon open advertenties, en open een project in het hoofdvenster, het menu Bestand, selecteer importbestand, en maken het netlist, en dan meer opties, selecteer het type van de simulator, en kies optie "advertenties netlist" surfen op het bestand en klik op Importeren dat is het, kan u get de 0,18 um model van HSPICE uit mosis, en het omzetten in advertenties khouly

Bedankt voor ur advies. Ik heb een document voor IFF bestand vertaling. Ik heb HSPICE modellen voor de cadans (de modellen werden bevestigd met het spook model, maar in verschillende bestandsformaten). is dat de HSPICE modellen die kunnen worden vertaald naar ADS modellen?

ja sure u kunt deze HSPICE model te vertalen naar advertenties formaat, en zelfs in cadans controleren hoe het schema van cadans vertalen naar advertenties, een vriend van mij vertelde me dat hij gebruikt het veel khouly

tx veel voor ur grote hulp! Mag ik heb ur e-mail of andere contact methode voor dat ik kan contact opnemen met u als ua offline?

u kan me e-mail naar: zhaofeng@fudan.edu.cn [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 1 minuut: [/color] [/size] OK, tx weer voor u help [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 3 uur en 20 minuten: [/color] [/size] khouly, Ik heb gezocht wat docs op netlist vertaling voor spook. Maar de dokter brengt alleen maar hoe je het spook model veranderen ADS model in de vorm van tekst. Maar ADS does't hebben het gereedschap om Spectre of Hspice modellen om te zetten in ADS degenen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back