Handover in Wimax

P

pudukalyani

Guest
Als het basisstation (BS) kan leiden handover waarom er sprake is van een faciliteit voor Mobile Station (MS) geïnitieerd Handover?? Op welke basis wordt prioriteit gegeven aan MS ingeleid Handover Ove BS ingeleid Handover.het is de vraag met betrekking tot Wimax.
kunt u dit oplossen onduidelijkheid, door sommige antwoord of een papier waarmee ik mezelf kan analyseren.

Als ik begrijp uw vraag: De basis om overdracht is op de kracht van signaal naar BS kant nadat zij zijn afhankelijk van het aantal gebruikers als de NEN is bezig met het GSM-zaak en ik denk dat het het zelfde met WiMax ook.

ya u begrepen kloppen, maar het HO gebeurt met MS te wijten aan het verlies in Signaalsterkte (RSSI en CINR waarden), maar het BS kan leiden HO te wijten aan het verlies in signaalsterkte en de overbelasting.

Het besluit van HO gebaseerd op overbelasting, kan worden genomen door slechts BS.

Als MS en BS inleiding HO, MS is altijd voorrang gegeven aan de inleiding van de HO.

goed komen aan het punt, om de overbelasting van opzij, als MS is in staat om het HO op basis van signaalsterkte vervolgens waarom is BS ook de inleiding van HO.is er geen enkele betekenis in het ??????

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back